Anonym bruker Skrevet 26. mai 2014 #1 Skrevet 26. mai 2014 Heisann! Jeg er begynt på i permisjon nå,og syns dagene er treige og lange nå som jeg ikke er på jobb. Trenger tips til en serie jeg kan bli litt hekta på. Fra før av liker jeg veldig godt parenthood, brothers and sisters, six feet under ++. Veldig glad i familiedrama med gode skuespillere. Er det noen som har tips til meg ?? Kan selvfølgelig komme med tips utenom denne sjangeren også. Ellers andre som har tips til hva å bruke permisjonstiden til frem til fødsel ? Føler jeg er ajour nok med det meste av forberedelser. Skulle nesten ønske jeg hadde spart på noe Anonymous poster hash: daafb...8f5
Sage90 Skrevet 26. mai 2014 #2 Skrevet 26. mai 2014 Frustrerte fruer? hvis du ikke har sett den enda da!
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2014 #3 Skrevet 26. mai 2014 Jeg så de to første sesongene for noen år siden, men det fallt ikke helt i smak. Ble litt for hysterisk for meg. Men takk for tips. Anonymous poster hash: daafb...8f5
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2014 #4 Skrevet 26. mai 2014 Heisann! Jeg er begynt på i permisjon nå,og syns dagene er treige og lange nå som jeg ikke er på jobb. Trenger tips til en serie jeg kan bli litt hekta på. Fra før av liker jeg veldig godt parenthood, brothers and sisters, six feet under ++. Veldig glad i familiedrama med gode skuespillere. Er det noen som har tips til meg ?? Kan selvfølgelig komme med tips utenom denne sjangeren også. Ellers andre som har tips til hva å bruke permisjonstiden til frem til fødsel ? Føler jeg er ajour nok med det meste av forberedelser. Skulle nesten ønske jeg hadde spart på noe Anonymous poster hash: daafb...8f5 Switched at birth, the fosters, ressurection:-) Anonymous poster hash: 84ace...503
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2014 #6 Skrevet 27. mai 2014 How I meet youre mother! Utrolig bra. En litt mere nymotens friends. Vi har ledd utrolig mye av den. Anonymous poster hash: f2301...426
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2014 #7 Skrevet 27. mai 2014 Orphan Black Game of Thrones Lost Girl Pretty Little Liars How I Met Your Mother The Big Bang Theory Once Upon A Time Anonymous poster hash: b6c7c...5c1
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2014 #8 Skrevet 27. mai 2014 Modern family!!!! Og den danske serien Rita Anonymous poster hash: e4957...603
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2014 #9 Skrevet 27. mai 2014 Suits Homeland House of cards Anonymous poster hash: e9774...752
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2014 #12 Skrevet 27. mai 2014 90210 One tree Hill New Girl Big bang theory The originals The Vampire diaries Greys Anatomy Ravenswood pretty Little liars Anonymous poster hash: b4566...d88
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå