Gå til innhold

Ang "sjokoladebaby"


Anbefalte innlegg

Skrevet

I hvilken sammenheng blir det ordet brukt! Jeg har aldri hørt det ordet før!

 

Anonymous poster hash: dfd14...b00

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Se på den søte lille sjokoladebabyen!"

"Du er lille sjokoladebabyen vår, du"

Hehe.



Anonymous poster hash: 85bf9...a65
Skrevet

"Jeg fant rytmen med en mann på Gambian ExtracaganZa-kvelden, så nå blir det sjokoladebaby på meg!"

"-Ja men døm er jo oftest døm peneste døm da."

"Ja mulatter er jo det. Heter det mulatter, eller muldyr?"

"Muldyr er vel blanding av hest og esel, erreikkedeta?"

"Ja det er vel det, men det er fine dem og!"

 



Anonymous poster hash: da237...911
Skrevet

 

"Jeg fant rytmen med en mann på Gambian ExtracaganZa-kvelden, så nå blir det sjokoladebaby på meg!"

"-Ja men døm er jo oftest døm peneste døm da."

"Ja mulatter er jo det. Heter det mulatter, eller muldyr?"

"Muldyr er vel blanding av hest og esel, erreikkedeta?"

"Ja det er vel det, men det er fine dem og!"

 

 

Anonymous poster hash: da237...911

Haha herlig :) Akkurat sånn er det!

Og : "jeg har hørt at muldyr er sterile"

 

Anonymous poster hash: 091dd...596

Skrevet

Syns "sjokoladebabyer" er nydelige, men det virker litt overfladisk når en dame har seg med en mørkhudet bare fordi hun vil ha en pen baby.....



Anonymous poster hash: 3a5e3...11f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...