Anonym bruker Skrevet 26. mai 2014 #1 Skrevet 26. mai 2014 I hvilken sammenheng blir det ordet brukt! Jeg har aldri hørt det ordet før! Anonymous poster hash: dfd14...b00
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2014 #2 Skrevet 26. mai 2014 "Se på den søte lille sjokoladebabyen!" "Du er lille sjokoladebabyen vår, du" Hehe. Anonymous poster hash: 85bf9...a65
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2014 #3 Skrevet 26. mai 2014 "Jeg fant rytmen med en mann på Gambian ExtracaganZa-kvelden, så nå blir det sjokoladebaby på meg!" "-Ja men døm er jo oftest døm peneste døm da." "Ja mulatter er jo det. Heter det mulatter, eller muldyr?" "Muldyr er vel blanding av hest og esel, erreikkedeta?" "Ja det er vel det, men det er fine dem og!" Anonymous poster hash: da237...911
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2014 #4 Skrevet 27. mai 2014 "Jeg fant rytmen med en mann på Gambian ExtracaganZa-kvelden, så nå blir det sjokoladebaby på meg!" "-Ja men døm er jo oftest døm peneste døm da." "Ja mulatter er jo det. Heter det mulatter, eller muldyr?" "Muldyr er vel blanding av hest og esel, erreikkedeta?" "Ja det er vel det, men det er fine dem og!" Anonymous poster hash: da237...911 Haha herlig Akkurat sånn er det! Og : "jeg har hørt at muldyr er sterile" Anonymous poster hash: 091dd...596
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2014 #5 Skrevet 27. mai 2014 Syns "sjokoladebabyer" er nydelige, men det virker litt overfladisk når en dame har seg med en mørkhudet bare fordi hun vil ha en pen baby..... Anonymous poster hash: 3a5e3...11f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå