Anonym bruker Skrevet 26. mai 2014 #1 Skrevet 26. mai 2014 8-åringen min skal ha besøk av ei jente på fredag. For første gang. Jeg kjenner ikke foreldrene, men familien er i fra Bosnia. Fikk svar på sms at hun kunne komme. Etter det har jeg ringt to ganger og sendt en sms for å avtale litt og spørre litt. Om yun har sfo, om jeg skal kjøre henne hjem osv. Men, de tar ikke tlf og svarer ikke på sms. Skal jeg mase noe mer eller bare drite i det? Jenta mi gleder seg jo veldig. Anonymous poster hash: 63f92...632
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2014 #2 Skrevet 26. mai 2014 Da hadde jeg tatt en pause, også hadde jeg spurt igjen på torsdag. Har de flere nummere de kan nåes på? Anonymous poster hash: b47cd...e8c
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2014 #3 Skrevet 26. mai 2014 Kan du ikke be datteren din om å si til venninna at "min mamma må prate med din mamma først"? Og så formidle at de må ta telefonen eller ringe deg opp? Anonymous poster hash: b5e14...02d
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2014 #4 Skrevet 26. mai 2014 Får drøye det til torsdag da. Vet ikke om de har et annet nummer heller. Vet liksom ikke helt hvor mye jeg skal mase... Anonymous poster hash: 63f92...632
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2014 #5 Skrevet 26. mai 2014 Datteren din vet sikkert om hun har SFO. Anonymous poster hash: d3dd6...4eb
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2014 #6 Skrevet 26. mai 2014 Jo, kan sende med en beskjjed med dattera mi om at de må sende meg mld eller ringe meg. Mulig dattera mi vet om hun har SFO, men stoler ikke akkurat 100% på det hun sier, så vil avtale det med foreldrene. Syns det er litt vanskelig når de ikke svarer. Anonymous poster hash: 63f92...632
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå