Anonym bruker Skrevet 26. mai 2014 #1 Skrevet 26. mai 2014 Jeg har født vaginalt før, så jeg aner egentlig ikke hva som skal skje på konsultasjonen. Får vi satt dato for keisersnittet? Hvordan foregår en slik time? Vil gjerne få deres erfaringer. Jeg er i slutten av svangerskapet, og plutselig er det ikke forsvarlig at babyen skal fødes vaginalt, så jeg har ikke fått omstilt meg enda. Anonymous poster hash: b6947...855
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2014 #2 Skrevet 26. mai 2014 Dere blir forklart hva et keisersnitt er og hvordan det foregår. Også får du dato, det kan være alt fra ca 14 dager før termin og fremover. Lykke til. Jeg har 3 KS og det er ingenting å grue seg til :-) Anonymous poster hash: abfb4...fb9
MammantilNurket Skrevet 26. mai 2014 #3 Skrevet 26. mai 2014 (endret) Jeg hadde et veldig positivt konsultasjonsmøte. Ble møtt av dyktige, anerkjennende fagfolk og fikk en FLOTT fødselsopplevelse Jeg fikk til og med være med å bestemme fødselsdagen til babyen vår. Jeg var også i kjempeform etterpå. Endret 26. mai 2014 av MammantilNurket
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2014 #4 Skrevet 26. mai 2014 Så fint, det høres ganske bra ut. Er bare 2 1/2 uke til termin, så det skal jo skje snart! Gruer meg skikkelig til selve operasjonen og hvordan det blir i ettertid. Noen tips til truser/klær eller div andre smarte ting å ha klart? Men kjenner jeg er spent på konsultasjonen. Håper vi får en fin opplevelse :-) HI Anonymous poster hash: b6947...855
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2014 #5 Skrevet 26. mai 2014 Hadde også en veldig positiv opplevelse med konsultasjon. Nå var jeg i den situasjonen at jeg skulle overtale dem til å gi meg KS, så var jo litt annerledes enn deg. De var hyggelige og profesjonelle, og jeg fikk en dato der og da. Selve snittet syntes jeg var koselig! Lå der og snakket med mannen min og kjente merkelige romsteringer i magen, også plutselig hørte jeg gråt! Anonymous poster hash: d74cd...983
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2014 #6 Skrevet 27. mai 2014 Håper virkelig det er dette som blir realiteten for meg også! :-) hi Anonymous poster hash: b6947...855
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2014 #7 Skrevet 27. mai 2014 Veldig mange forskjellige opplevelser med ks, som med vaginal fødsel. Selv hadde jeg ikke en like god opplevelse, og sterke smerter i mange uker etter på.. men, det går jo i glemmeboken etterhvert Poenget mitt er ihvertfall at det er lurt å være forberedt på alt, og ikke bare de rosenrøde ks-historiene man som regel leser om her inne Jeg var ihvertfall veldig glad for at jeg visste realiteten ved enn ks! Anonymous poster hash: 019e5...56d
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2014 #8 Skrevet 27. mai 2014 Nå synes jo jeg det var veldig godt med disse små fine svarene jeg fikk, for jeg har bare lest om alt det negative. Jeg er ekspert i å finne det negative først! :-) Jeg er forberedt på masse. Hadde også komplikasjoner etter vaginal fødsel i lang tid, så vet at ting ikke er rosenrødt. Men realiteten ved ks og vaginal fødsel er jo ikke identisk for noen :-) HI Anonymous poster hash: b6947...855
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2014 #9 Skrevet 27. mai 2014 Få i deg noen myyke klær å ha på deg etterpå. det er ganske ømt over snittet så det er lurt å ikke irritere med stramme klær Anonymous poster hash: a4413...aba
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2014 #10 Skrevet 27. mai 2014 Takk, var å kjøpte inn cubus. Kjennes ut som luft på kroppen! :-) Anonymous poster hash: b6947...855
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå