Gå til innhold

Dere som jobber i barnehage...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva motiverer dere i jobben?

Anonymous poster hash: 30db5...843

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ungene.

For min del faktisk kun ungene.

Vi har ingen goder (assistentene altså) og skremmende dårlig lønn.

Så jeg har bestemt meg for å finne en annen jobb når jeg er ferdig i permisjon. Tjener mye bedre i kassa på rimi eller som vaskedame så dette går ikke lenger

Anonymous poster hash: 6e4b6...876

Skrevet

Her er det også barna. Men har også flotte kollegaer, som er herlige å jobbe sammen med, og god kontakt med sjefen noe som er ett stort pluss.

Barnehagen sin beliggenhet er også perfekt, har tur områder overalt i rundt oss, både skog, fjell og sjø.

Jeg er også assistent, men holder på å utdanne meg nå.

Anonymous poster hash: 5bd02...df4

Skrevet

I dag: ungene og gleden deres da jeg kom inn på avdelingen i morrest etter å ha vært borte hele forrige uke. "Åååh, vi har savna dæ sånn!" Sa de og hjerte mitt smeltet totalt 😍

Skrevet

Alle de herlige ungene som kommer smygende opp på fanget for å få seg en klem <3

Skrevet

De skjønne barna som vi har gleden av å passe på når foreldrene ikke kan. Ser på det som et stort ansvar ettersom de er så mange timer i døgnet hos oss. Elsker å se de utvikle seg og vokse opp. Bli kjent med kjekke foreldre og vite at barna har det trygt og gidt i barnehagen.

Anonymous poster hash: d57a4...76f

Skrevet

De skjønne barna som vi har gleden av å passe på når foreldrene ikke kan. Ser på det som et stort ansvar ettersom de er så mange timer i døgnet hos oss. Elsker å se de utvikle seg og vokse opp. Bli kjent med kjekke foreldre og vite at barna har det trygt og gidt i barnehagen.

Anonymous poster hash: d57a4...76f

Å, sånt gjør meg så glad å lese:) Tror og håper at mange tenker slik i bhg til barna mine også. Føler det samme for de skjønne dere sender videre på skolen. Det er absolutt med kjekkeste med jobben min også, alle de små personlighetene og mange flotte foreldre:)

Anonymous poster hash: 93c81...56e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...