Anonym bruker Skrevet 26. mai 2014 #1 Skrevet 26. mai 2014 Sliter sånn med å få orgasme. Samboeren min har aldri klart å gi meg det selv, jeg må jobbe hardt på selv.Han elsker å kose med meg, og prøver å gi meg masse nytelse, men jeg får liksom ikke til. Synes det er kjipt.Har dessuten kun fått klitorisorgasme, og ikke ved å stimulere g-punktet.Kom gjerne med forslag til hvordan jeg kan få orgasme med samboeren min, enten stillinger eller noe annet nyttig. Anonymous poster hash: 0fb57...aa9
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2014 #2 Skrevet 26. mai 2014 Jeg har heller aldri fått en orgasme med en mann. Men de gangene jeg har vært veldig nærme er når han ligger bak meg på siden og stimulerer klitoris samtidig. Gutten må være ganske lang for at det skal funke og at de skal komme godt til. Anonymous poster hash: 9dee6...cb7
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2014 #3 Skrevet 26. mai 2014 Steng ute andre tanker og følelser, og fokuser kun på berøringen. Prøv å ikke stress med tanken på å få orgasme. Og for all del, ikke fokuser så mye på g-punktet, alle er forskjellige, og ikke alle kan få orgasme på den måten. Enkelt sagt, slapp av, og bare nyt! Anonymous poster hash: d5480...4ae
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2014 #4 Skrevet 26. mai 2014 Alle har sine måtar. For eigen del bør eg helst ha regien sjølv, ved å vere på topp og styre. Får det som regel ikkje til om eg ikkje har hoftebevegelsar. God oppvarming er viktig. Anonymous poster hash: 3b47f...edf
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2014 #5 Skrevet 26. mai 2014 Klitorisvibrator samtidig som han tar deg bakfra? http://flirt.no/vibrator-sexleketoy/klitorisstimulator-klitoris-vibrator/mimi-soft-stimulator-fra-jejoue Anonymous poster hash: 1118e...1ca
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2014 #6 Skrevet 26. mai 2014 Jeg gikk flere år uten å få orgasme med min samboer... det ble bedre da jeg trnkte på mrg selv mer under akten (ikke bare at han skulle ha det bra, hvordan jeg så ut/hørtes ut osv).La han slikke deg først. Deretter tar han deg sent mens han kysser deg på halsen og munnen. Du konsenterer deg om deg selv- masser klitoris. Ikke tenk på hva di skal lage til middag og andre hverdagsting/problemer. Finn et sted i hodet der alt er harmoni.. se for deg en deilig plass og forestill deg din største sexuelle fantasi. La deg selv få lov til å ha det godt! Du fortjener det! Ikke gi opp å massere selv om du føler det ikke hjeper.. fortsett å tenke på noe hot og du kommer til slutt. Jeg synes det er godt når han tar meg sent i starten for å så gi litt hardere/raskere støt. Beklager om veldig detaljert.. men jeg vet hvordan du har det;-) du kan også la han ta deg fra siden og stimulere klitoris med en vibrator... lykke til;-) Anonymous poster hash: ca9f5...3e9
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2014 #7 Skrevet 26. mai 2014 Høres kanskje snålt ut, men noe som også kan være en tenner, er å forestille deg at du står og ser på dere under akten. Gjorde det her den ene gangen, funket fint det Anonymous poster hash: d5480...4ae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå