Gå til innhold

Hvor har dere tatovering?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Betyr den noe eller syntes du den bare var fin å ville ha den?

Jeg har funnet en liten søt jeg vil ha, men vil den skal bety noe men vet ikke hva :P vet heller ikke hvor den skal være. Trenger litt inspirasjon :D

Anonymous poster hash: 355c8...ad2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen... Penest uten.

Anonymous poster hash: ac11c...447

Skrevet

På underarmen. Minne-tatovering.

Skrevet

Sommer fugl på ryggen, var min første tok den en mnd etter jeg ble 18. En minnes tattoo til pappa på venstre armen. En stor ugle på høyre armen. Hele høyre leggen & nesten ferdig med hel arm sleeve på høyre siden. Begyner på venstre armen snart. Samt halve magen. Noen var bare fine men de fleste betyr noe, de representerer en episode i livet mitt som endret meg. & jeg elsker blekk syntes det er kjempe fint & heldigvis er min flotte samboer enig med meg!

Anonymous poster hash: 426e5...a3b

Skrevet

Jeg har navnet og fødselsdatoen til sønnen min tatovert på skulderen min. Etter hvert tenker jeg å få navnet til min datter tatovert under hans :)

Anonymous poster hash: 2c2a4...705

Skrevet

Nederst på ene siden av magen. Tok den når jeg var, er "trible" eller hva det heter som jeg tegnet selv :P kan ikke si jeg angrer, for er jo ingen som ser den, og jeg ville ha den der og da. Pen er den ikke lengr, etter at magen har inneholdt barn to ganger. ;)

Skrevet

På håndleddet - tattovering for mann og barn.

Å på brystkassa- grusomt! Hatt siden jeg var 14 år.

Kan ikke fodra den den betyr ingenting..

Ingen rundt meg legger merke til den fordi

det har jo liksom 'alltid' vært der..

Anonymous poster hash: 39c41...47d

Skrevet (endret)

Jeg har noen:) Tok først en svart sommerfugl på overarmen. Ble litt bitt av basillen og begynte å tegne neste tatovering. Det ble en stoooor en som går fra midten av låret og opp mot puppene(på siden av kroppen, litt sånn tribal-aktig med store blomster og et kors i modten), den er til minne om min pappa som gikk bort da jeg var barn, så den betyr mye<3 

Også har jeg en sløyfe på leggen som var minne etter en gøy Spania-tur, hehe. Kommer garantert til å ta flere :)

Endret av awaaa
Skrevet

Over så og si hele kroppen. Ikke heldekt, men nogenlunde spredd. Noen store, noen middels, noen små, og også på hender.

Eneste jeg angrer på er at jeg ikke gjorde de fleste større, faktisk, mens jeg hadde råd til det ;)

Skrevet

Jeg har en fra hofta og opp til skulderbladet. Det er fem store liljer og liljkonvaller. Liljkonvallene tok jeg fordi det var yndlingsblomsten til mamma. Liljne tok jeg fordi de passet til konvallene. Ønsker meg fler, og liker store tatoveringer. Men veit ikke hva jeg skal ha eller hvor jg skalmplassre de ;) så må tenke meg litt om først. ;)

Skrevet

Jeg har lyst på navnene til barna, men så tør jeg ikke ta, for jeg ønsker ikke at barna skal gjøre det i fremtiden , og da kan jo ikke jeg ha også..., heh....

Anonymous poster hash: eb2e5...90a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...