Anonym bruker Skrevet 26. mai 2014 #1 Skrevet 26. mai 2014 Vi skal få oss husdyr! Endelig :-) Valget falt på katt. Jeg ønsker to katter, slik at de har litt selskap mens vi er på jobb. Men ønsker helst hankatter, og er litt redd for at de kan begynne å slåss og være uvenner når de blir litt større. De skal kastreres når de blir store nok. Men mannen min er helt uenig i å ha to, han mener det er nok med en og at katten har nok selskap i oss mennesker, og om den ene skulle dø vil den andre bli veldig ensom. Hva mener dere som har en eller to katter? :-) Anonymous poster hash: 80638...b3e
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2014 #2 Skrevet 26. mai 2014 Har 1 katt og det er nok. Hun sover stort sett på dagtid og er ute på natta. Anonymous poster hash: 04a2e...e46
Gjest Sekretøsa Skrevet 26. mai 2014 #3 Skrevet 26. mai 2014 Vi har 3, men de har overhodet ikke noe selskap i hverandre. De bare aksepterer at de er flere, og thats it...
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2014 #4 Skrevet 26. mai 2014 Vi fikk to på en gang (jente og gutt) og de har hatt veldig mye selvskap og trygghet av hverandre, spesielt som kattunger. Jeg synes ikke det var så mye jobb med to egentlig, men nå har jeg aldri prøvd å ha én om gangen heller. Det eneste negative med å ha to katter, er at de ikke er fullt så koster som de kunne ha vært og fokuserer mest på hverandre. Anonymous poster hash: 9a5b1...3a3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå