Anonym bruker Skrevet 26. mai 2014 #1 Skrevet 26. mai 2014 Mannen og jeg har begynt med parterapi. Hos en dame. Jeg anser meg selv som heterofil, men har blitt tent av noen ytterst få kvinner gjennom livet. Denne dama, terapeuten, har den fineste rumpa jeg noen gang har sett. Hun har en varme og et blikk jeg aldri før har opplevd. Jeg blir helt satt ut av henne rett og slett. Og der sitter vi og snakker om manglende lyst i forholdet..jaja.. Tragikomisk... Anonymous poster hash: 2eb10...75d
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2014 #2 Skrevet 26. mai 2014 Det er antagelig en klassisk overføringsreaksjon, ganske vanlig i terapeutiske relasjoner. Det er ikke "ekte," men noe som oppstår som konsekvens av den intime kommunikasjonen. Anonymous poster hash: 66563...ea7
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2014 #3 Skrevet 26. mai 2014 Det er antagelig en klassisk overføringsreaksjon, ganske vanlig i terapeutiske relasjoner. Det er ikke "ekte," men noe som oppstår som konsekvens av den intime kommunikasjonen. Anonymous poster hash: 66563...ea7 Nei, jeg tror faktisk ikke det. Jeg har hatt flere terapeutiske relasjoner gjennom årene. Både menn og kvinner som har sett bra ut. Har ikke vært i nærheten av å kjenne det jeg gjør med med henne. Hun er Guds gave til enhvert menneske:) Anonymous poster hash: 2eb10...75d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå