Anonym bruker Skrevet 26. mai 2014 #1 Skrevet 26. mai 2014 Tenker på å kjøpe, men vil gjerne høre deres synspunkter? Jeg liker den så godt, men kanskje det er noe jeg har oversett, hva mener dere? http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=48733254&searchclickthrough=true Anonymous poster hash: 3e1ee...be8
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 26. mai 2014 #2 Skrevet 26. mai 2014 Utifra bildene så det kjempefint ut Hva med dette søte lille huset? http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=48621652&UX_EL_c=ad_selection_realestate_homes_result&ecCategory=LOG_UB_RESULT_CLICK&ecType=AD
Julie (: Skrevet 26. mai 2014 #3 Skrevet 26. mai 2014 Likte selve huset kjempegodt! Veit ingenting om området, så det kan jeg nesten ikke vurdere. Et minus er uteplassen, tomta så litt kjedelig ut.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2014 #4 Skrevet 26. mai 2014 Wow, dette var kjempefint..!!! Lurer på hva minuset er.. Ville sjekket solforholdene hvertfall. Ellers så var det ganske fint, ingen store overflatiske jobber. Anonymous poster hash: f2ab6...8dd
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2014 #5 Skrevet 26. mai 2014 Likte selve huset kjempegodt! Veit ingenting om området, så det kan jeg nesten ikke vurdere. Et minus er uteplassen, tomta så litt kjedelig ut. Her å. Men, det kan fikses på, så det blir fint ute også. Hi Anonymous poster hash: 3e1ee...be8
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2014 #6 Skrevet 26. mai 2014 Veldig fint hus:) Ikke stort som må gjøres der, er vel bare å flytte rett inn! Syns uteområdet var fint jeg, veldig koselig! Kan ikke si noe om område eller pris siden jeg ikke er kjent der, men huset kunne hvertfall jeg bodd i! Anonymous poster hash: a86f0...c3b
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2014 #7 Skrevet 26. mai 2014 Så billig! Skulle vært her...! Anonymous poster hash: e55c3...4bb
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2014 #8 Skrevet 26. mai 2014 Pliktig medlemskap i velforeningen til nette pris nesten 2 millioner!! WTF? Anonymous poster hash: 7fea2...548
Tjofsen Skrevet 26. mai 2014 #9 Skrevet 26. mai 2014 Lekkert. Kunne flytta rett inn. Synes det var litt tett på rekkehusene bak.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2014 #10 Skrevet 26. mai 2014 Wow for en fin bolig. Ny er den også, så her trengst det ikke å gjøre så mye. Vil du bo der, så kjør på. Anonymous poster hash: ea78e...212
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2014 #11 Skrevet 26. mai 2014 - Pliktig medlemsskap i Neskollen Velforening, kr. 1.950.000,-. Må vel være sen skrivefeil vel? Menn ellers var huset lekkert helt etter min smak GO FOR IT!! Anonymous poster hash: 828a7...61f
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2014 #13 Skrevet 26. mai 2014 Nydelig hus, bare til å flytte rett inn. Men ser det står : " Pliktig medlemsskap i Neskollen Velforening, kr. 1.950.000,-." Hva vil det si? Må du betale 2 mill i medlemskap? Anonymous poster hash: 511ce...0fc
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2014 #14 Skrevet 26. mai 2014 Kjempe fint hus, bor på området og trives veldig bra. Kjempe barnevennlig, bra bhg og skole:) butikk på stedet,skal bygges ny og stor idrettshall. Trives kjempe godt. Det er 1950,- i velavgift så er nok skrivefeil minuset kan være at det skal bygges boliger ved siden av (der du ser på det ene bilde mdd grusstien) så sjekk det opp husene her ligger på den prisen ved denne str, det er "billig" i forhold til andre steder. Lykke til, kan anbefale stedet Anonymous poster hash: f7786...fc1
Blåfrua Skrevet 26. mai 2014 #15 Skrevet 26. mai 2014 Wow! For et hus. Og for en pris. Her får man knapt et bøttekott til den prisen. Go for it!
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2014 #16 Skrevet 26. mai 2014 Huset var stilig, kunne flyttet rett inn. Minuset så vidt jeg kan se er hvor tett de bor, det rekkehuset "rett i nakken" hadde jeg ikke likt noe særlig og jeg er ikke så glad i sånne nye byggefelt med små tomter. Fordelen var jo friområdet inntil tomta, men ville sjekket hva slag byggeplaner som evt foreligger der så man ikke om noen år plutselig blir bodd helt inne. For meg er kveldssol viktig, vi sitter mye ute om kveldene, det ville jeg også sjekket. Ellers vet jeg ingenting om området, skolekrets o.l. siden jeg bor på en helt annen kant av landet. Anonymous poster hash: 59636...bb5
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2014 #17 Skrevet 26. mai 2014 Forferdelig hvitt og kjedelig, men det kan jo gjøres noe med. Mye arbeid for å få hagen fin. Ellers så det bra ut. Anonymous poster hash: 45998...844
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2014 #18 Skrevet 26. mai 2014 Huset var stilig, kunne flyttet rett inn. Minuset så vidt jeg kan se er hvor tett de bor, det rekkehuset "rett i nakken" hadde jeg ikke likt noe særlig og jeg er ikke så glad i sånne nye byggefelt med små tomter. Fordelen var jo friområdet inntil tomta, men ville sjekket hva slag byggeplaner som evt foreligger der så man ikke om noen år plutselig blir bodd helt inne. For meg er kveldssol viktig, vi sitter mye ute om kveldene, det ville jeg også sjekket. Ellers vet jeg ingenting om området, skolekrets o.l. siden jeg bor på en helt annen kant av landet. Anonymous poster hash: 59636...bb5 Åh, tusen takk, det skal sjekkes;) Hi Anonymous poster hash: 3e1ee...be8
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2014 #19 Skrevet 26. mai 2014 Et fantastisk hus, elsket uteplassen og alt. Hadde man bare fått sånne hus, til den prisen her. Anonymous poster hash: e429f...1da
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2014 #20 Skrevet 26. mai 2014 Kjempe fint hus, bor på området og trives veldig bra. Kjempe barnevennlig, bra bhg og skole:) butikk på stedet,skal bygges ny og stor idrettshall. Trives kjempe godt. Det er 1950,- i velavgift så er nok skrivefeil minuset kan være at det skal bygges boliger ved siden av (der du ser på det ene bilde mdd grusstien) så sjekk det opp husene her ligger på den prisen ved denne str, det er "billig" i forhold til andre steder. Lykke til, kan anbefale stedet Anonymous poster hash: f7786...fc1 Thaa, visste at det måtte være noe minus;) Gjør meg ikke noe altså, jeg liker naboer jeg og liker å ha hus rundt meg enn ikke idet hele tatt. Første gangen vi så dette huset, ble vi rett og slett helt forelsket, og skal faktisk på visning, så det gleder jeg meg til mega:) Har bare hørt, vet ikke hvor mye sannhet det er idet da, men at kloakken er veldig dyr, må passe på hvor mye vann man bruker, ikke bruke ofte hageslange osv...og det er bare noen som har flyttet fra Neskollen som har sagt at det var pga det.. Er det sant? Anonymous poster hash: 3e1ee...be8
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2014 #21 Skrevet 26. mai 2014 Man har vannmåler ja,men det er blir i den prisen som står, ca 12 000,- med alt bortsett fra velforeningsavgiften. Men vi bruker ikke mye egentlig så er ikke kjempe dyrt. De har ikke begynt å bygge de enda, står bare et skilt så vet ikke når detvevt skjer. Har dere barn eller? Bor mange barn i den gata Det er et rolig og fint området og vi stortrives, flyttet hit for snart 1 år siden. Så lykke til på visning Anonymous poster hash: f7786...fc1
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2014 #22 Skrevet 26. mai 2014 Man har vannmåler ja,men det er blir i den prisen som står, ca 12 000,- med alt bortsett fra velforeningsavgiften. Men vi bruker ikke mye egentlig så er ikke kjempe dyrt. De har ikke begynt å bygge de enda, står bare et skilt så vet ikke når detvevt skjer. Har dere barn eller? Bor mange barn i den gata Det er et rolig og fint området og vi stortrives, flyttet hit for snart 1 år siden. Så lykke til på visning Anonymous poster hash: f7786...fc1 Det har jeg aldri vært borti, så derfor spør jeg Ikke vant til det, så må sjekke det opp. Ja, vi har 2 skolebarn:) Så viktig at det er bra barnemiljø å da. Tusen takk og kanskje blir vi naboer Anonymous poster hash: 3e1ee...be8
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2014 #23 Skrevet 26. mai 2014 Vi flytter fra ullensaker kommune som er kjempe billig kommune uten vannmåler så var uvvant for oss og, men det har gått bra Det blir spennende ja Anonymous poster hash: f7786...fc1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå