Anonym bruker Skrevet 26. mai 2014 #1 Skrevet 26. mai 2014 For et drøyt år siden måtte jeg ha et hastekeisersnitt. Desverre endte det opp med at jeg fikk blodforgiftning på grunn av snittet. De fant aldri ut hvordan infeksjonen oppstod, men operasjonssåret er jo den mest sannsynlige grunnen. Nå, ett år etter, oppdaget jeg i dag en hard klump av god størrelse i enden av snittet. Rød, sår og vond.. Det kan vel ikke være muligt at det er en ny infeksjon etter et år? Anonymous poster hash: 56e0a...d02 Anonymous poster hash: 38351...05c
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2014 #2 Skrevet 26. mai 2014 Infeksjoner kan kapsles inn og ligge lenge. Mest sannsynlig er det jo bare et hematom eller noe, men ta en legekikk på den, du. Anonymous poster hash: c320b...a61
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2014 #3 Skrevet 26. mai 2014 Æsj, var det jeg var litt redd for. Skulle trodd all medisinen de pumpet i meg tok knekken på hva det enn var.. Jaja, takk for at du svarte :-) Anonymous poster hash: 38351...05c
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2014 #4 Skrevet 26. mai 2014 D trenger ikke vær noe... legen imorgen;-) Anonymous poster hash: 06a5c...1cb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå