Anonym bruker Skrevet 26. mai 2014 #1 Skrevet 26. mai 2014 Etter to svangerskap og tvillinger ved det siste, så har mine kjære pupper avgått med døden og jeg står i gjen med 2 skinnflysser/beverhaler/ankelsokker...you name it! Så det jeg lurer på, er og noen kan anbefale en klinikk i Rogaland/Stavanger området? Så lurer jeg på om man betaler hele summen på en gang, eller over tid? Er blitt fryktelig tynn/slank, har dette noe å si mtp silikon og brystløft? Vil ikke ha noen enorme meloner, men vil stramme opp og få litt fylde tilbake.Håper på mange svar :) Anonymous poster hash: 14fd4...fb6
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2014 #2 Skrevet 26. mai 2014 Kan legge til at dette er nøye gjennomtenkt, og jeg er ferdig med å få barn. Jeg føler meg ikke kvinnelig lenger og sliter skikkelig med selvtillitten, så dette vil hjelpe meg både med selvfølelsen og sexlivet. Trist at jeg ikke kan være fornøyd med de brystene jeg har, men jeg fikk barn i ung alder og er fortsatt ung. Sånn som ting er nå, så kan jeg kun gå med bestemorsklær og posete klær, for jeg skjems så mye over den manglende kvinnelige-formen min. HI Anonymous poster hash: 14fd4...fb6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå