beachgirl Skrevet 26. mai 2014 #1 Skrevet 26. mai 2014 Noen med gode tips mot halsbrann? Er halvveis i svangerskapet nå og halsbrannen er her for fullt:S
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2014 #2 Skrevet 26. mai 2014 Jeg har hatt halsbrann i mange uker nå, og er i uke 35. Idag kjøpte jeg gaviscon, og det er det eneste som funker skikkelig. Skulle fått ræva i gir tidligere og kjøpt melk funker i nøden. Anonymous poster hash: 86bec...586
kråkemamma Skrevet 26. mai 2014 #3 Skrevet 26. mai 2014 Loveharts:) Gaviscon Banan, vannmelon funker for meg.
beachgirl Skrevet 26. mai 2014 Forfatter #4 Skrevet 26. mai 2014 eneste jeg har da er melk:P får prøve det da;-) takk for tips:-)
itb Skrevet 26. mai 2014 #5 Skrevet 26. mai 2014 Jeg har hatt halsbrann fra hel......siden uke 18. Er i uke 33 nå. Jeg drikker gaviscon som om det var saft og så mye melk jeg har samvittighet til (for mye melk er visst ikke bra) . Uansett hva jeg putter i meg så kommer den. Jrg har også kjøpt titrilac for de nettene jeg ikke får sove ( selv om jeg sover sittende) så jeg har ikke så mange tips som hjelper, men drt som jeg absolutt må holde meg unna er koffein,te, løk, sterk mat, varm mat, banan, sjokolade og kanel. Loveharts funker ikke for meg. Lykke til!
moota m storebror&lillebror Skrevet 26. mai 2014 #6 Skrevet 26. mai 2014 Novaluzid kjøpt på apoteket. Det var det eneste som tok det hos meg når det var verst og som kunne tygges og svelges uten å kaste opp..
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2014 #7 Skrevet 26. mai 2014 Rå gulrot. Tro det eller ei, det funker, bare prøv Om natta er det bare gaviscon som fungerer. Anonymous poster hash: 209dd...e3c
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2014 #8 Skrevet 26. mai 2014 Jeg har hatt samme problem i en del dager nå. Fant et tips om å prøve å begynne dagen med en kopp varmt vann med sitron, altså på tom mage. De dagene jeg har gjort det har jeg iallfall hatt det mye bedre. Tar en halv kopp med kaldt vann, deler en sitronskive i to og legger i vannet, og fyller opp med kokt vann. Verdt et forsøk. Anonymous poster hash: 7fafe...a3a
IceNose Skrevet 26. mai 2014 #9 Skrevet 26. mai 2014 Jeg har hørt at melk kan gjøre det verre??På meg funket det med lovehearts Et tips mamma syntes funket; tørker aprikoser
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2014 #10 Skrevet 26. mai 2014 Akupunktur virka kjempebra på meg, var helt uten halsbrann i ca 3mnd etter en behandling:) Sitron i vann fungerer bra for mange da sitron faktisk er basisk og reduserer ph i magen. Melk vil ofte gjøre halsbrannen verre. Fungerer greit med en gang du drikker det men på lang sikt gjør det ting bare verre. Livehearts var det som fungerte best hos meg for å ta bort halsbrannen der og da, men hjelper ikke på lang sikt. Anonymous poster hash: f4b0d...abc
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2014 #11 Skrevet 26. mai 2014 Novaluzid Anonymous poster hash: 8dce3...52d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå