Gå til innhold

er dette den 4 barnesykdommen? (bilde)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt høy feber noen dager i forkant. Så kom dette utslettet her i helgen , og ikke blitt borte enda. Han sier det ikke klør. Det er kun på ryggen og noe på bryst.post-796226-0-61881500-1401128607_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

den har vel muligens flere navn og, den 6.barnesykdommen og 3 dagersfeber?

Skrevet

Nå er det noen år siden vi hadde 4.barnesykdommen i hus men jeg husker at jenta her var veldig rødprikkete og rødflammet på brystet og litt på overarmer og rygg, tror nok det kan ligne det du har lagt ut her ja.. Hun hadde utslett i flere uker etter feberen, det er visst ikke så vanlig, men de kan gå i barnehagen selv om de har utslettet (må holdes hjemme så lenge de har feber)

 

Dette bildet stemmer litt mer med hvordan hun så ut tror jeg

https://www.google.no/search?q=4+barnesykdom&es_sm=93&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=ypODU5DLLemG4gT5rIH4BQ&ved=0CAgQ_AUoAQ&biw=1366&bih=643#facrc=_&imgdii=_&imgrc=GxB17QOmokXOHM%253A%3Bk1FZ5vyHdAFDMM%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.klikk.no%252Fmultimedia%252Farchive%252F00463%252Ffjerde_barnesykdom__463410b.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.klikk.no%252Fforeldre%252Fhelse%252Farticle757002.ece%3B804%3B402



Anonymous poster hash: 68530...674
Skrevet

Det ligner veldig på det iallefall.

Her var det høy feber typ 39-40 i tre dager kom fort og forsvant like fort. Fjerde dagen kom utslettet og det vart i nesten en uke før det var helt borte.

 

Anonymous poster hash: 30684...040

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...