Lille- MO Skrevet 26. mai 2014 #1 Skrevet 26. mai 2014 Har hatt høy feber noen dager i forkant. Så kom dette utslettet her i helgen , og ikke blitt borte enda. Han sier det ikke klør. Det er kun på ryggen og noe på bryst.
Lille- MO Skrevet 26. mai 2014 Forfatter #2 Skrevet 26. mai 2014 den har vel muligens flere navn og, den 6.barnesykdommen og 3 dagersfeber?
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2014 #3 Skrevet 26. mai 2014 Nå er det noen år siden vi hadde 4.barnesykdommen i hus men jeg husker at jenta her var veldig rødprikkete og rødflammet på brystet og litt på overarmer og rygg, tror nok det kan ligne det du har lagt ut her ja.. Hun hadde utslett i flere uker etter feberen, det er visst ikke så vanlig, men de kan gå i barnehagen selv om de har utslettet (må holdes hjemme så lenge de har feber) Dette bildet stemmer litt mer med hvordan hun så ut tror jeg https://www.google.no/search?q=4+barnesykdom&es_sm=93&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=ypODU5DLLemG4gT5rIH4BQ&ved=0CAgQ_AUoAQ&biw=1366&bih=643#facrc=_&imgdii=_&imgrc=GxB17QOmokXOHM%253A%3Bk1FZ5vyHdAFDMM%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.klikk.no%252Fmultimedia%252Farchive%252F00463%252Ffjerde_barnesykdom__463410b.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.klikk.no%252Fforeldre%252Fhelse%252Farticle757002.ece%3B804%3B402 Anonymous poster hash: 68530...674
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2014 #4 Skrevet 26. mai 2014 Det ligner veldig på det iallefall. Her var det høy feber typ 39-40 i tre dager kom fort og forsvant like fort. Fjerde dagen kom utslettet og det vart i nesten en uke før det var helt borte. Anonymous poster hash: 30684...040
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå