Anonym bruker Skrevet 26. mai 2014 #1 Skrevet 26. mai 2014 Ok, jeg er ikke lenger str xs. Faktisk, etter to tette, er jeg ca str 40-42. Og jeg har et problem. Hvor får man kjøpt ålreite bikinier? Jeg bruker str 80H i bh, og 42 i bikinitruse. Change har ikke 80H. Triumph har ikke 80H. Hvor får jeg da prøvd en grei bikini? Jeg er da ikke så f...... svær? Eller er jeg det? Hjelp...... Anonymous poster hash: 096bd...ade
moota m storebror&lillebror Skrevet 26. mai 2014 #2 Skrevet 26. mai 2014 Jeg har kjøpt på Kappahl. Er heller ikke så stor, men der kan jeg mixe og matche og bhene går ganske langt opp og blir enda større om man tar ut innleggene som av en eller annen grunn finnes i de store bikini toppene..
Monica Skrevet 26. mai 2014 #3 Skrevet 26. mai 2014 Jeg har bikini fra change i str H, er i hvert fall ganske sikker på at det er H. Ellers kjøper jeg bikini på Lindex, overdelen er sånn at man må ikke ha H, jeg har str 44 og den passer bra. Der har de og bikini underdeler som dekker hele rompen, og det trenger jeg med min store rompe.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2014 #4 Skrevet 26. mai 2014 Har du vært i en skikkelig undertøysforretning og fått hjelp? De selger jo badetøy i alle undertøysbutikkene og de finner helt sikkert noe som passer deg. Selv om du har 80H i bh er jo ikke det det eneste du kan bruke, går du ned i omkrets og opp i cup er det egentlig samme størrelse men du må prøve deg frem og se hva som sitter best. Hår du ned til 75 i omkrets må du opp i cup, men du kan også prøve å gå opp i omkrets og ned i cup. Jeg som bruker 80DD, kan fint bruke en fra KappAhl eller Lindex i 90C, er ikke stor forskjell på størrelsen men fasongen på den avgjør om den sitter bra, du må prøve deg frem litt. Anonymous poster hash: 3392a...440
Monikako Skrevet 27. mai 2014 #5 Skrevet 27. mai 2014 Om å kjøpe ny bikini: http://youtu.be/bKXveVhXo-M
Stella Maris Skrevet 27. mai 2014 #6 Skrevet 27. mai 2014 (endret) Ok, jeg er ikke lenger str xs. Faktisk, etter to tette, er jeg ca str 40-42. Og jeg har et problem. Hvor får man kjøpt ålreite bikinier? Jeg bruker str 80H i bh, og 42 i bikinitruse. Change har ikke 80H. Triumph har ikke 80H. Hvor får jeg da prøvd en grei bikini? Jeg er da ikke så f...... svær? Eller er jeg det? Hjelp...... Anonymous poster hash: 096bd...ade Jeg har bikini i den størrelsen fra Change. Eller den er kjøpt der, men tror merket er Freya. Netty.no har jeg også handlet hos(http://www.netty.no/sortiment/badetoy/curvey-kate/). Koster flesk, men sitter som et skudd Ellers har jeg handlet en del bikinier og bher på bravissimo.com. Holder til i england og har både undertøy, topper, badetøy ol for oss med litt større størrelser. De selger og klær som er spesiallaget til oss med stor byste. Den delen av butikken heter pepperberry(.com). Elsker de klærene der Endret 27. mai 2014 av Stella Maris
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2014 #7 Skrevet 27. mai 2014 Kjøper fra victorias secret. De har fantastisk utvalg.. Anonymous poster hash: 6dea9...dbc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå