Gå til innhold

Var du mest kvalm med gutten eller jenta??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var kvalm med begge to. Første mann, gutten, kvalm i 37 uker. Denne gangen, har jeg ikke fått babyen ennå, men 4 leger har sagt jente. Og jeg spyr som en gris i uke 34. Er enda mere kvalm, og spyr ennå mere denne gangen ja

Skrevet

Jenta :) var da kvalm til rundt uke 35, med gutten gav det seg rundt uke 20.

Skrevet

Ikke kvalm i det hele tatt med jenta, gutten var jeg kvalm så å si vær dag i 5-6mnd! :) kvalm nå også, så skal bli spennende å se hvem som ligger i magen min :)

Skrevet

Nokså mye kvalm med gutten, ikke i det hele tatt med jenta.

Skrevet

Kvalm med jentene, ikke en dag kvalm med guttene.

Skrevet

Smertefritt svangerskap med sønnen min, kvalm i over 18 uker med jenta pluss at jeg har svangerskapsforgiftning, UVI, nyrebekkenbetennelse osv.... Men dette er nok tilfeldig!

Skrevet

Har tre gutter og spydde hver dag med de...så ile at jeg gikk ned 10kg med mellomsten...er gravd nå...ikke så kvalm..hender jeg spyr viss jeg blir veldig svimmel(har lavt blodtrykk) vet ikke hva jeg har i magen...

Skrevet

Verre med guttene enn med jentene. Kvalm med alle, men i større grad med gutta.

Skrevet

Ikke kvalm med noen av dem - men jeg mistet matlysten ca uke 6-12 med jenta.

Skrevet

var sinnsykt kvalm med første gutten, hele svangerskapet! nå venter jeg en gutt til og var bare litt kvalm frem til uke 10 ca… så tror absolutt ikke det har noe med kjønnet å gjøre, for jeg har hatt to helt forskjellige sv.skap og begge er gutter.

Skrevet

Ikke kvalm med gutten, men ganske kvalm med jenta. Venter no gutt igjen og har ikke vært særlig kvalm bare litt uggen innimellom...

Skrevet

Kvalm fra uke 6-16 med gutten. Spydde frem til uke 20 uten kvalmen om jeg stresset noe.

Denne gang var jeg kvalm fra uke 7-10. Spydde to ganger når jeg gjorde for mye. Det ble sagt jente denne gangen, så blir spennende å se!

Skrevet

Svært lite kvalme med gutten, men ekstremt trøtt. Mye kvalm og har hatt mye ubehag med jenta...

Skrevet

Kvalmere og kvalmere for hvert svangerskap. Nesten ingenting med nr 1. 11 uker med nr 2 og 14 uker med nr 3. De to første er jenter og nå bærer jeg visst på en gutt.

Skrevet

Ingen kvalme enda i uke 14. :)

Skrevet

Jentene...

Guttene fantes jeg ikke kvalm. Bare litt småuggen...

Skrevet

gutten. hver dag i 5mnd. han var nr 2. jenta begynte det i uke 6 og ga seg i uke 19

Skrevet

Null kvalme med gutten min, men denne gangen var det ille ille til uke 17, og sliter enda i visse situasjoner i uke 23. Men jeg vet ikke kjønn denne gangen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...