Anonym bruker Skrevet 26. mai 2014 #1 Skrevet 26. mai 2014 Traff en jeg har vært på barseltreff med 3 ganger her om dagen. Hun gikk rett forbi meg og kjente meg ikke igjen, og hun har vært hjemme hos meg også. Huff, føler meg så anonym og grå mus. Anonymous poster hash: 6470c...8d1
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2014 #2 Skrevet 26. mai 2014 Gjør jeg hele tida Ville heller tenkt at hun var langt inne i sin egen verden, og latt det gå med det. Anonymous poster hash: 809f4...e2a
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2014 #3 Skrevet 26. mai 2014 Kan være hun gikk i andre tanker. Anonymous poster hash: 4caee...7f1
Serepta Skrevet 26. mai 2014 #4 Skrevet 26. mai 2014 Kunne vært meg. Jeg er utrolig dårlig på å huske ansikt.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2014 #5 Skrevet 26. mai 2014 Nei, jeg gikk bort til henne etterpå og sa hei. Hun sa hun hadde sett meg på og tenkt det var noe kjent, men ikke sett det var meg. HI Anonymous poster hash: 6470c...8d1
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2014 #6 Skrevet 26. mai 2014 Jeg var UTROLIG sløv når jeg ammet. Gikk forbi min egen mor på gata. Jeg så rett på henne også faktisk. Flaut. Anonymous poster hash: 27d6b...f0e
SophiesMum<3 Skrevet 26. mai 2014 #7 Skrevet 26. mai 2014 (endret) Jeg får til stadighet høre at jeg er overlegen når jeg er ute og går. Jeg "ser" bare ikke ordentlig rundt meg når jeg er i farta. Jeg mener virkelig ikke å være overlegen. Har faktisk flere ganger fått melding av venner som har forsøkt å få kontakt med meg, men som jeg bare har sett rett forbi. Jeg har riktig nok ikke verdens beste syn uten briller, så jeg har bedt vennene mine komme bort til meg, slik at vi får hilst ;-) Så kanskje er hun samme typen som meg. Eller så er hun bare utrolig dårlig på å huske ansikt. Endret 26. mai 2014 av SophiesMum<3
Love my kidz Skrevet 26. mai 2014 #8 Skrevet 26. mai 2014 Nei, jeg gikk bort til henne etterpå og sa hei. Hun sa hun hadde sett meg på og tenkt det var noe kjent, men ikke sett det var meg. HI Anonymous poster hash: 6470c...8d1 Hender jeg later som jeg ikke ser kjente fordi jeg ikke orker å snakke med de der og da. Overlegent i know
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2014 #9 Skrevet 26. mai 2014 Jeg er ansiktsblind og kan gjøre dette. Prøver å fortelle om det men det er ikke alle som vet det. Jeg kan stå rett vedsidenav en kollega uten å kjenne igjen ansiktet. Spesielt hvis de har forandret på håret. Anonymous poster hash: 2cfcb...2e3
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2014 #10 Skrevet 26. mai 2014 Jeg ser som regel ikke folk i det hele tatt, går i min egen verden.. Det betyr ikke stort annet enn det. Anonymous poster hash: f756b...201
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå