Anonym bruker Skrevet 26. mai 2014 #1 Skrevet 26. mai 2014 Jeg vil prate prate prate. Men ikke om hva som helt. Alt som plager meg. Om og om igjen. Åååååh nå er jeg dritt lei meg selv. Hvorfor klarer jeg ikke tenke på noe annet... skjønner ikke hvorfor jeg ikke kan bytte tema.. alltid er det, det eneste jeg vil prate om. Anonymous poster hash: a1693...661
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2014 #2 Skrevet 26. mai 2014 Er det sånn at du føler du trenger psykolog, eller er du bare veldig selvopptatt? Anonymous poster hash: ee732...2e4
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2014 #3 Skrevet 26. mai 2014 Er det sånn at du føler du trenger psykolog, eller er du bare veldig selvopptatt? Anonymous poster hash: ee732...2e4 Psykolog. Men 3 uker mellom hver gang blir alt for lite Anonymous poster hash: a1693...661
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå