Gå til innhold

Hvordan bli kvitt følelser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg elsker en annen mann :{

Lang historie kort, samboeren min har oppført seg som en dust av og på det siste året, og jeg har falt pladask for en annen mann som har vært støtte for meg gjennom dette.

Men jeg vil ikke føle dette! Jeg trodde det bare var en kortvarig betatthet, han er en varm og herlig mann som et lett å forelske seg i, men jeg har følt dette nå i 6 mndr, og det går ikke bort!

Han har kjæreste og virker lykkelig med henne, og jeg har jo dette takraset av en mann som jeg prøver iherdig å få det til å funke med. I det siste har jeg begynt å føle stor sorg og sjalusi når jeg ser denne mannen med kjæresten sin, og jeg mister helt kontrollen på følelsene mine! Jeg gråter av sinne og sorg, og vil bare bli borte!

Så hvordan skal jeg bli kvitt disse følelsene? Jeg har aldri elsket en mann jeg ikke har vært sammen med, så dette er så vanskelig for meg å sortere ut. Jeg takler det ikke og blir bare mer og mer vonbroten... Ikke kan jeg kutte ham ut heller, for han er en nær venn av oss begge, og en vi er sammen med ofte...

Anonymous poster hash: cebeb...120

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?? Er litt desperat her jeg står...

Anonymous poster hash: cebeb...120

Skrevet

Hva med å jobbe med forholdet til din samboer, gjøre alt dere kan for å finne tilbake til kjærligheten mellom dere. Og er ikke det aktuelt, så gå fra han, og start på livet ditt alene.

Han du er forelsket ut, må du nok bare prøve å holde deg unna, i hvert fall så godt du kan. Og det at du er i et dårlig forhold, gjør jo at det er mye lettere å forelske seg i en du ser på som en god partner.

Får du det bedre i forholdet du er i, eller bedre alene, så blir det nok mye lettere å komme over denne mannen.

Anonymous poster hash: 65c47...8b3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...