bIomstre Skrevet 26. mai 2014 #1 Skrevet 26. mai 2014 Til ØNH-dagkiurgi. I dag gikk virkelig alt på skinner, og vesla fikk endelig en positiv opplevelse. Godt jobba!
moota m storebror&lillebror Skrevet 26. mai 2014 #3 Skrevet 26. mai 2014 Det er bra! Noen ganger må det jo gå den veien også
Gjest Jigglewiggle Skrevet 27. mai 2014 #4 Skrevet 27. mai 2014 Det var godt å høre! God bedring til vesla
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå