Anonym bruker Skrevet 26. mai 2014 #1 Skrevet 26. mai 2014 Jeg jobber på sykehjem i kommunene og lurer på reglene for lønn denne pinsen. 1. pinsedag faller på søndag 8. juni og 2.pinsedag på mandag 09.juni. Vil man på begge dagene tjene mer? Og hvor mange prosent mer? Anonymous poster hash: 4d0ae...05b
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 26. mai 2014 #2 Skrevet 26. mai 2014 1. og 2. pinsedag faller jo alltid på søndag og mandag da Du får vanlig timelønn + 133%
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå