Anonym bruker Skrevet 26. mai 2014 #1 Skrevet 26. mai 2014 Står opp med mer eller mindre flat mage. Så fort jeg spiser frokost ser jeg gravid ut resten av dagen. Det skjer ikke før jeg har spist mat og det gir seg ikke før jeg har sovet. Reagerer jeg på maten eller kan utrente magemuskler være grunnen? Bare en liten nutrilettbar fikk meg til å ese ut.. Anonymous poster hash: e60c8...982
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 26. mai 2014 #2 Skrevet 26. mai 2014 Står opp med mer eller mindre flat mage. Så fort jeg spiser frokost ser jeg gravid ut resten av dagen. Det skjer ikke før jeg har spist mat og det gir seg ikke før jeg har sovet. Reagerer jeg på maten eller kan utrente magemuskler være grunnen? Bare en liten nutrilettbar fikk meg til å ese ut.. Anonymous poster hash: e60c8...982 Delte magemuskler, det samme skjer med meg. Har helt flat mage på morgenen, med en gang jeg spiser eller drikker et par glass vann så buler magen ut.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2014 #3 Skrevet 26. mai 2014 Sliter med det samme, fant ut at viss jeg holdt meg unna mel så slipper jeg dette. Har testet meg for glutenallergi, men alle prøver kom negativ tilbake. Anonymous poster hash: 560d3...1ab
MrsMilla Skrevet 26. mai 2014 #4 Skrevet 26. mai 2014 Mange som har det slik med mel. Ikke nødvendigvis intoleranser, men litt fordøyelsesproblemer? Jeg er intolerant mot hvete, bygg og havre, og får slik mage om jeg ikke holder meg unna. Glutenintoleranse er noe helt annet..... Men kan jo helt klart også være utrente magemuskler!! Om du ikke har andre symptomer er det nok magemusklene, for som intolerant har man gjerne litt mer symptomer enn bare en litt stor mage. Jeg får eksempelvis utslett, kløe, dårlig fordøyelse, luft i magen, blir lettere deprimert og mister all energi.
<3 2G <3 Skrevet 26. mai 2014 #5 Skrevet 26. mai 2014 Delte magemuskler, eller brokk om det er mer forklarende kanskje.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2014 #6 Skrevet 26. mai 2014 Kan jeg gjøre noe med det om det er delte magemuskler da? :-) Anonymous poster hash: e60c8...982
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2014 #7 Skrevet 26. mai 2014 Mange som har det slik med mel. Ikke nødvendigvis intoleranser, men litt fordøyelsesproblemer? Jeg er intolerant mot hvete, bygg og havre, og får slik mage om jeg ikke holder meg unna. Glutenintoleranse er noe helt annet..... Men kan jo helt klart også være utrente magemuskler!! Om du ikke har andre symptomer er det nok magemusklene, for som intolerant har man gjerne litt mer symptomer enn bare en litt stor mage. Jeg får eksempelvis utslett, kløe, dårlig fordøyelse, luft i magen, blir lettere deprimert og mister all energi. Delte magemuskler og utrente magemuskler er to forskjellige ting. Uansett hvor mye du trener de delte magemusklene, vil magen bule ut mellom dem. Anonymous poster hash: e9d66...408
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2014 #8 Skrevet 26. mai 2014 Delte magemuskler kan opereres, men det blir ikke gjort før du er sikker på at du har fått ditt siste barn. Anonymous poster hash: d85b0...896
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2014 #9 Skrevet 26. mai 2014 Jeg har ikke delte magemuskler, men har det likevel sånn. Jeg er laktoseintolerant, og får jeg i meg et melkeprodukt, er jeg slik i rundt to uker etter siste inntak før det gir seg. Det kan også være intoleranse for mel, havre eller andre kornsorter. Gluten også. Du kan kjenne selv om du har delte magemuskler. Legg deg på magen, og ta en situp. Kjenn på musklene i magen, i midten av dem, er de helt samlet, eller er det et mellomrom? Dette kan veldig ofte trenes opp, ved hjelp av f.eks situps. Utrente magemuskler kan også trenes opp. Anonymous poster hash: 1a7b0...4c8
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2014 #10 Skrevet 26. mai 2014 Jeg er også slik. Tror ikke jeg har delte magemuskler ( hvordan finner man ut av det?), men mistenker mat med mel, og reaksjon på laktose. Anonymous poster hash: bd859...48e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå