Gjest MiffaBlir3Barnsmor Skrevet 26. mai 2014 #1 Skrevet 26. mai 2014 Fiikk litt dårlig samvittighet av å svare på tråden om hva som irriterer oss med mennene våre. Så da er det kanskje koselig med en positiv tråd. Hva med mannen din setter du pris på - Han er hygienisk, lukter aldri svette av han. - Han er gavmild. - Han er flink til å rose meg for hvordan jeg er med ungen. - Han hjelper til hjemme. - Han går veldig godt overens med familien min- - Han blir aldri sint på meg. - Han motiverer meg når jeg ikke klarer det selv. - Han holder ut med humørsvingningene mine. - Han er kjærlig og god mot meg. - Han gir meg mye oppmerksomhet. - Han gjør fine ting for meg eller kjøper noe fint bare fordi han synes jeg fortjener det, i tilegg legger han ned innsats i å vite hva jeg faktisk liker, så det han kjøper er noe jeg blir glad for. - Han tar meg ofte med ut for å spise. - Han er veldig glad i meg og forteller det ofte, så jeg aldri føler meg redd, utrygg eller usikker på følelsene hans. Han viser med både ord og handlinger at jeg er alt for han. - Han vil få barn med meg (det jeg har er ikke hans) selv om det egentlig er litt før hva han hadde ønsket for seg selv. - Om vinteren setter han på varmen før han drar på jobb, så det er varmt til meg når jeg står opp. - Han er høy og kjekk. - Han elsker matlagingen min og forteller meg det ofte. - Han tømmer alltid oppvaskmaskinen og setter skittent inn i det etterpå, helt uten at jeg må mase om det. - Han gjør ting med en gang jeg ber han om det. - Han er kjempeflink med barnet mitt og de er glade i hverandre. - Han er ufattelig snill, god og kjærlig.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2014 #2 Skrevet 26. mai 2014 At han ikke finnes Anonymous poster hash: 5088a...beb
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2014 #3 Skrevet 26. mai 2014 -At jeg kan snakke med han om alt -At han er uendelig snill -At han liker meg selv om humøret mitt svinger som en berg- og dal-bane -At han liker kroppen min selv om jeg har lagt på meg -At han hjelper andre -At han bestandig ser etter løsninger -At han vil det beste for meg -At han aldri er langsint -At han er god i senga -At han er gavmild -At han ikke er gnien -At det bare er meg han vil ha -Han har et uendelig godt hjerte <3 (Jeg svarte også i den andre tråden, godt at jeg kunne hente fram noen gode egenskaper også ) Anonymous poster hash: c8e35...5c8
*Miss Marple* Skrevet 26. mai 2014 #4 Skrevet 26. mai 2014 Han er en oppofrende og tilstedeværende pappa. Han setter familien foran seg selv. Han er snill. Han liker ikke rot og gjør derfor mesteparten av husarbeidet. Han holder hus og hage i perfekt stand. Han er høflig mot vennene og familien min. Han er sosialt intelligent. Han gir meg trygghet og visshet om at det er med meg han vil være. Han er flott å se på. Han har humoristisk sans og får meg til å le når jeg er sint eller gretten. Han er min beste venn og har vært en fantastisk støtte gjennom en forferdelig periode.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2014 #5 Skrevet 26. mai 2014 at han er eldre enn meg og forhåpentligvis dør først , Anonymous poster hash: 4d3db...15d
Frøken Ubesluttsom Skrevet 26. mai 2014 #6 Skrevet 26. mai 2014 - Humoren hans - At han liker å kose - At han er flink til å støvsuge - At han er snill og omsorgsfull - At han får meg til å le - At vi kan snakke lett sammen - At han kommer godt overens med mine venner og familie - At han er min perfekte match
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2014 #7 Skrevet 26. mai 2014 At han har et hjerte av gull At han er en god pappa At han alltid vil mitt beste, og gjør alt for at jeg skal ha det bra At han holder ut med syk samboer uten å synes synd på seg selv At han er morsom At han er sosialt intelligent og kan snakke med de fleste At han er generøs At han er hjelpsom At han er ærlig At han ikke er fotball- eller spilleidiot At han har høy arbeidsmoral At han tåler mitt temperament, hehe At han prioriterer familien foran egentid At han er heit Føler meg ganske så heldig, og det får han også høre støtt og stadig Anonymous poster hash: 15829...a56
elinna Skrevet 26. mai 2014 #8 Skrevet 26. mai 2014 Han er den snilleste personen jeg vet om og gjør alt han kan for at vi rundt han skal ha det bra. Han støtter meg i tykt og tynt og har stor evne til å vise forståelse. Han har et veldig stabilt humør, blir så og si aldri sint eller sur. Han har like fjollete humor som meg og en barnlig trang for ablegøyer. Han er sosial intelligent. Han er ekstremt kosete. Flink til å gi komplimenter og å få meg til å føle meg vel. Liker å ha det pent og rent rundt seg og gjør mer enn halvparten av husarbeidet. Veldig kjekk og det flotteste smilet i mils omkrets. Stor selvinnsikt og en imponerende evne til å ta kritikk. Liker å lære nye ting. Lukter godt
Tired mama Skrevet 26. mai 2014 #9 Skrevet 26. mai 2014 Han setter familien først. Han er så ekstremt flink med og engasjert i barna!
Tired mama Skrevet 26. mai 2014 #10 Skrevet 26. mai 2014 Og herregud for en herlig baby på profilbildet ditt!!!! *rasler-i-eggstokkene-selv-om-det-ikke-burde-gjøre-det*
lemonaide Skrevet 26. mai 2014 #11 Skrevet 26. mai 2014 Snill, tålmodig, flink, handy, kjekk, smart, omsorgsfull, flink med barnet vårt, flink til å jobbe.. Lista er lang
CaptainHindsight Skrevet 26. mai 2014 #12 Skrevet 26. mai 2014 Han er fantastisk. Ærlig, snill, tålmodig og alltid villig til å hjelpe andre. Han er også utrolig flink til å føle meg verdsatt hver eneste dag, og jeg håper jeg er like flink tilbake. Han er bare rett og slett fantatisk
Gjest MiffaBlir3Barnsmor Skrevet 26. mai 2014 #13 Skrevet 26. mai 2014 Og herregud for en herlig baby på profilbildet ditt!!!! *rasler-i-eggstokkene-selv-om-det-ikke-burde-gjøre-det* Hehe ikkesant det er søtt Bildet dukket opp på en side på facebook og da bare måtte jeg ha det
yogajente Skrevet 26. mai 2014 #14 Skrevet 26. mai 2014 At jeg kan være meg selv fullt og helt sammen med han. Han elsker meg som jeg er, og det er fantastisk. Jeg elsker selvfølgelig han slik han er også, med alle raritetene hans ♥
RosaParasoll Skrevet 26. mai 2014 #15 Skrevet 26. mai 2014 Han er en utrolig flink pappa. Familien betyr alt for han. Han er VELDIG handy (i løpet av 10 år har vi aldri måttet ha bilen på verksted) Han er veldig ryddig økonomisk sett og fornuftig. Etter 10 år kan han fortsatt få meg helt mo i knærne med det rette bilkket. Han er snill. Han er ikke på langt nær så fjollete som meg, men det er likevel ingen andre som kan gi meg slike latterkramper som ham. Det er tusen små ting han sier og gjør som får meg til å stole 100% på han. Jeg er hellig overbevist om at han aldri ville vært utro. Han fullfører alltid det han begynner på. Han kryper inntil meg om natta og kysser meg i nakken (dette gjøres i søvne) At han liker kroppen min og helst skulle sett at jeg gikk rundt naken hver kveld.
Burgunder Skrevet 25. august 2014 #16 Skrevet 25. august 2014 -han er utrolig snill, aldri møtt en snillere person, jeg -han er flink til å fortelle meg at han elsker meg, og at han synes jeg ser fin ut - han bruker mye tid på meg - han er kjekk (verdens kjekkeste i mine øyne) - han er flink til å hjelpe til hjemme, eller han er nesten bedre enn meg...og pleier å dra meg med (hehe) - han er sporty - han er flink i jobben sin - han kommer godt over ens med hele familien min - han er flink til å synge - han er flink med barn
LillaGorilla♥♥ Skrevet 25. august 2014 #17 Skrevet 25. august 2014 Han er en oppofrende og tilstedeværende pappa. Han setter familien foran seg selv. Han er snill. Han liker ikke rot og gjør derfor mesteparten av husarbeidet. Han holder hus og hage i perfekt stand. Han er høflig mot vennene og familien min. Han er sosialt intelligent. Han gir meg trygghet og visshet om at det er med meg han vil være. Han er flott å se på. Han har humoristisk sans og får meg til å le når jeg er sint eller gretten. Han er min beste venn og har vært en fantastisk støtte gjennom en forferdelig periode. Skulle tro du snakket om min mann!
Anonym bruker Skrevet 25. august 2014 #18 Skrevet 25. august 2014 - Han er verdens beste - Han er min beste venn og den som forstår meg best - Han er veldig intelligent og reflektert - Han har en utrolig kul humor - Han er tålmodig, rolig, behersket, ydmyk og fornuftig - Han er min klippe - Han er høy, mørk, kjekk og sexy - Han er en av de flinkeste i Norge til det han gjør og blir alltid headhuntet, har aldri trengt å sende en jobbsøknad. Han er hardtarbeidende og brenner for det han driver med - Han synes det er en selvfølge å prioritere meg, og legger opp arbeidsdagen sin så vi kan ta følge til jobb fordi vi synes det er så koselig - Han har et vennlig vesen og kommer overens med alle. Familien min, vennene mine og kollegene mine, alle liker han - Han er raus og uselvisk. Aldri sjalu/utakknemlig/snurt. Så langt unna en drama-queen man kan bli - Han synes fortsatt jeg er sexy etter ti år sammen, og flørter og viser meg det daglig, og er alltid klar til en runde - Han er svært renslig og har alltid vært den av oss son er flinkest å rydde og flinkest med husarbeidet. - Han lager nydelig mat til meg fra bunnen - Han trener styrke og jogger, og har en veldig fin kropp (ikke overdrevent mye muskler, akkurat passe!) +myyyye annet. Orker ikke skrive mer på mobiltastaturet 10 år sammen <3 Anonymous poster hash: 1f469...ca4
Sint naken biltyv Skrevet 25. august 2014 #19 Skrevet 25. august 2014 (endret) Han er en fantastisk far, han er utrolig flink til å holde orden hjemme, han engasjerer seg veldig i lokalsamfunnet, han ordner alt uansett hva det måtte være av utfordringer som feks med bvsaken vår og alt annet som kommer, han har nerver av stål og er tryggheten selv, han er høy og kjekk, han er til å stole på, han er utrolig handy, han er gavmild og hans penger går like mye til barnet jeg har fra før som til våre barn. Mmm, er sikkert mer også hvis jeg tenker meg om😄 Endret 25. august 2014 av Sint naken biltyv
Anonym bruker Skrevet 25. august 2014 #20 Skrevet 25. august 2014 Kjæreste. Ikke far til barna mine. 1. Er glad i mine barn og vil være mest mulig med oss 2. God og kjærlig far for sine bio barn 3.Oppmuntrer meg og motiverer meg mye i forhold til min psykiske helse 4.Forteller meg at jeg er en god mamma ofte 5. Gjør ting med en gang jeg ber han om det 6. Sier daglig hvor vakker og deilig jeg er 7.God i senga. Tar seg alltid av "meg" først og det gir han mest glede 8. Omgjengelig og godt likt av mine barn/venner/familie 9. Snill og veldig flink til å kommunisere 10. Gir meg optimisme og sprer positiv energi når jeg er nede 11. Bruker nærmest all fritid ( når han ikke jobber/med sine barn) på meg 12. Hjelper til med ting i huset mitt. Monterer etc Han er bare god❤❤❤❤ Anonymous poster hash: 4152d...370
Anonym bruker Skrevet 25. august 2014 #21 Skrevet 25. august 2014 Glemte en viktig ting. Han bryr seg om utseende og hygiene å er en veldig flott mann❤❤ Anonymous poster hash: 4152d...370
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå