Anonym bruker Skrevet 26. mai 2014 #1 Skrevet 26. mai 2014 i et par uker har jeg fått skikkelig blodtrykksfall, kommer og går.. MEN det verste er kvalmen. jeg får slike kvalmebyger at jeg må sitte musestille for å ikke kaste opp! det går som regel over etter 15 min ca, men kommer og går igjennom dagen. Har nettopp vært igjennom en slik runde nå, kastet ikke opp.. Men det var jammen meg ikke langt unna!!! Anonymous poster hash: b139c...95c
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2014 #2 Skrevet 26. mai 2014 i et par uker har jeg fått skikkelig blodtrykksfall, kommer og går.. MEN det verste er kvalmen. jeg får slike kvalmebyger at jeg må sitte musestille for å ikke kaste opp! det går som regel over etter 15 min ca, men kommer og går igjennom dagen. Har nettopp vært igjennom en slik runde nå, kastet ikke opp.. Men det var jammen meg ikke langt unna!!! Anonymous poster hash: b139c...95c Er du gravid da? I såtilfelle sier jo det seg selv! Hvis ikke så brud kontakte lege kanskje? Anonymous poster hash: 6d18b...0bf
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2014 #3 Skrevet 26. mai 2014 jeg tror ikke jeg er gravid. Jeg har hele tiden hatt stabil mens, den 3 hver mnd. I april fikk jeg mensen ca den 17. Har nå hatt mens smerter og oppblåst siden 17 ca, men fortsatt ingen mens..den bare går og lurer meg på en måte. Tok en billig strimmel idag, og den var negativ så... Anonymous poster hash: b139c...95c
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2014 #4 Skrevet 26. mai 2014 Dette høres ut som blodsukkerfall, ikke blodtrykksfall? Anonymous poster hash: a0d2c...a39
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2014 #5 Skrevet 26. mai 2014 kan det også forklare kvalmen? Det er grusomt med slike kvalme "anfall". Hvordan kan evt blodsukkerfall forhindres feks? ikke flink til å vite forskjellen Anonymous poster hash: b139c...95c
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2014 #6 Skrevet 26. mai 2014 HVis det er brlodsukkerfall kan du forebygge dette ved å spise jevnt gjennom dagen, og unngå ting med mye sukker og raske karbohydrater. Anonymous poster hash: 57818...48b
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2014 #7 Skrevet 26. mai 2014 jeg prøver (merk prøver) å spise jevnt over gjennom dagen. Holder meg unna sukker og raske karb. Generelt så det er nok ikke et problem i seg selv. Kvalmen kommer uansett om jeg har spist eller ei... Anonymous poster hash: b139c...95c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå