Gå til innhold

Husholdningsartikler, hjelp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg lurer på hvilken støvsuger du er mest fornøyd med?

jeg ønsker å kjøpe en støvsuger som har good suge effekt og som ikke slipper ut mye av støvet i lufta...jeg har aldri eid en skikkelig god støvsuger, og det lukter bestandig etter at jeg har støvsuget. Nå har vi plan om å bruke ltt mere penger på en støvsuger, men vi ønsker ikke å kjøpe en som er svine dyr eller.. (vi har også en stor pelsdott av en hund som desverre røyter en hel del).

og er det noen som kan anbefalle en god vaskemaskin og tørketrommel? som ikke koster skjorta. til en familie på snart 3 stk? :)

setter pris på tips!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har miele "cats and dogs" støvsuger. Fantastisk god!!

Det er en egen fot til støvsugeren som er designet for å få med alle hårene som legger seg ved røyting itillegg til vanlig støvsugerfot. Det er jo veldig greit å ha når du snart har en liten som kryper rundt og skal smake på alt ;)

Vår er 6 år og funker like godt ennå.

Du får nytt filter med når du kjøper poser til den så den slipper ut minimalt med støv og "støvsuger lukt" he he he

Ang vaske maskin og tørketrommel er de vi har dyre. (Jeg kunne klart meg med myyye billigere man mannen kjøpte de uten at jeg var med)

Iallefall vil jeg anbefale at du går for noen som har stor kg kapasitet! Det er gull verdt!

Anonymous poster hash: c2e1c...efd

Skrevet

Vi har miele "cats and dogs" støvsuger. Fantastisk god!!

Det er en egen fot til støvsugeren som er designet for å få med alle hårene som legger seg ved røyting itillegg til vanlig støvsugerfot. Det er jo veldig greit å ha når du snart har en liten som kryper rundt og skal smake på alt ;)

Vår er 6 år og funker like godt ennå.

Du får nytt filter med når du kjøper poser til den så den slipper ut minimalt med støv og "støvsuger lukt" he he he

Ang vaske maskin og tørketrommel er de vi har dyre. (Jeg kunne klart meg med myyye billigere man mannen kjøpte de uten at jeg var med)

Iallefall vil jeg anbefale at du går for noen som har stor kg kapasitet! Det er gull verdt!Anonymous poster hash: c2e1c...efd

Takk for svar! så bra at den støvsugeren er super, for vi har sett på den :) men, hvor mange kg er mye?? Mannen tenker at 8kg er mer enn nok, jeg er dog litt i tvil;p hehe

Skrevet

Når man har hund, er det etter min mening Miele som er absolutt best.

Og jeg anbefaler også Miele til vask og tørk. Du får den rimeligste ned i 6000 hvis du følger med på tilbud, og det er en grei pris for en vaskemaskin.

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Vi hadde en reparatør her på torsdag, ettersom vi har fått feil med det elektriske på vaskemaskinen. Da spurte vi hva han anbefalte ift neste gang vi skal ha ny vaskemaskin.

Han sa at han ville anbefale en slik vi har i dag, en Ariston til ca 4500,-. "Jaså, ikke en Miele da for eksempel?" spurte samboeren min litt overrasket. Forklaringen var at den vi har er mer enn god nok, kjøper man en "billig" Miele er den ikke særlig bedre enn de andre i samme prisklasse. Kjøper man en dyr Miele til 12-15000, risikerer man to ting: 1) Den holder leeenge, men det gjør ikke garantien. Så får du feil med den etter 6 år må du stå for regninga selv. 2) Vil du ha en vaskemaskin som holder i 20 år, når teknologien endres drastisk etter bare 5 år?

Jeg synes han hadde noen gode poeng faktisk. Dessuten ser han hundrevis av vaskemaskiner i måneden, så jeg stoler på ham når han sier at den er god nok ;)

Pappa har forresten nettopp måttet kjøpe ny vaskemaskin, den han hadde var fra 1995! En helt vanlig rimelig Electrolux :) noen ganger har man flaks også ;)

Skrevet

Våre rimelige Zanussi vasker godt og sentrifugerer helt fantastisk, betalte under 3000 for den på el-kjøp. 

Ang. støvsuger har vi en ganske gammel Miele faktisk som er dødsgod, den lager lite lyd, så man tror igrunnen ikke den er noe særlig, men dæven som den suger! 

Anonymous poster hash: b3f89...e16
Skrevet

hvor mange kg burde de kunne ta da? er 8kg nok? jeg tror kanskje at det kan bli litt for lite, hvertfall med tanke på å få vasket sengetøy og ikke minst få plass til store sengetepper.. Jeg tror jeg har en på 6kg nå, og i den får jeg ikke plass til ene sengeteppet mitt.. hmm

Skrevet

Vi har 9 kg, og det er hvertfall mer enn nok! Så tror nok jeg kunne klart meg med 8 kg og ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...