Gå til innhold

Kan man klage vedrørende dette?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte en vase på Feel (interiørbutikken)

Den ble markedsført som en vase, og antok da at det var en vase jeg kunne ha blomster i.

 

Hatt den stående på kjøkkenbenken som er en heltre benk.

Og på en eller annen måte har bunnen på vasen farget av på hele benkeplaten (en sirkel) som jeg nå ikke får bort.

 

 

Bør det være noe man kan klage på?

 

 



Anonymous poster hash: 155e6...2b2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

 

Jeg kjøpte en vase på Feel (interiørbutikken)

Den ble markedsført som en vase, og antok da at det var en vase jeg kunne ha blomster i.

 

Hatt den stående på kjøkkenbenken som er en heltre benk.

Og på en eller annen måte har bunnen på vasen farget av på hele benkeplaten (en sirkel) som jeg nå ikke får bort.

 

 

Bør det være noe man kan klage på?

 

 

 

Anonymous poster hash: 155e6...2b2

 

 

Bunn på kopper, vaser etc bruker å farge av på bordplater og lignende hvis det blir liggende vann under bunnen over en tid. Så det høres ut som vanlig brukerfeil, ingenting å klage på.

 

Anonymous poster hash: a2edc...c9e

Skrevet

Ingenting å klage på, det er sånt som kan skje. 



Anonymous poster hash: f5153...d7e
Skrevet

Men det var ikke vann i bunnen. Mønster/fargebruken har løsnet på innsiden av vasen så den er jo tydeligvis ikke laget for å beholde vann.

 

Uansett bør en vase være ment til bruk med vann uten at den ødelegger møbler? Eller?

 

Anonymous poster hash: 155e6...2b2

Skrevet

Skjønner ikke helt, har vannet trukket gjennom vasen og laget et merke i benken? Hvordan har det skjedd?

 

Anonymous poster hash: a68bd...40d

Skrevet

Det er ikke noe du kan klage på. Kjøp deg benkplate i stein så slipper du det problemet.

 

Anonymous poster hash: f6319...5e9

Skrevet

Klart du kan klage om vasen lekker vann



Anonymous poster hash: a0251...723
Skrevet

jeg syntes det høres ut som om du kan klage.. selv om jeg ikke helt skjønner hva som har skjedd?



Anonymous poster hash: 49d8b...dac
Skrevet

Dersom vasen lekker, kan du selvfølgelig klage på dette. En vase skal kunne holde på vannet. Dersom du selv har forårsaket at det er vann/damp under vasen og at det derfor er avsatt merker på benkeplaten, ahr du ingeting å klage over.



Anonymous poster hash: 3a8f9...024
Skrevet

Vannmerker = ikke klagegrunn. 

Merker som ikke er vannmerker, farge som løsner, mønster som løsner = klagegrunn. 



Anonymous poster hash: 01c41...602
Skrevet

 

Vannmerker = ikke klagegrunn.

Merker som ikke er vannmerker, farge som løsner, mønster som løsner = klagegrunn.

 

Anonymous poster hash: 01c41...602

ja ikke bare vannmerke.. Men farge..

Jeg kontakter dem hvertfall og hører:)

 

Anonymous poster hash: 155e6...2b2

Skrevet

Det mest sannsynlige er jo at det du som har sølt vann da, og at vasen er helt fin. Det at noe er en vase betyr ikke at den gjør at treverk tåler vann... Vannet skal oppi vasen!



Anonymous poster hash: 2af6a...c62

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...