Gå til innhold

Ang fødselsdepresjon og baby

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi hadde en dårlig start for 6 måneder siden med ammeproblemer og baby som var urolig og sov skjelden. Jeg gråt hver dag de første 3 månedene.

Nå har det komt seg litt, men av en eller annen grunn har jeg fått det for meg at det feiler babyen min noe :-( Klarer ikke å få det ut av hodet, og leter etter symptomer.

(Føler hun har litt dårlig blikk kontakt osv)

Kan dette være en del av depresjonen? Noen som har erfaringer?

Anonymous poster hash: 38879...a53

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Sånn hadde jeg det med første. Kam du ikke stikke innom helsesøster og ta depresjonstest?

Anonymous poster hash: f205c...462

Skrevet

Ja. Sånn hadde jeg det med første. Kam du ikke stikke innom helsesøster og ta depresjonstest? Anonymous poster hash: f205c...462

Takk for svar! Jeg føler ikke at jeg har fått noe særlig hjelp på helsestasjonen, og siden jeg føler meg mye bedre nå vil jeg helst komme over dette på egenhånd.

Når ble det bedre for deg? :-)

Anonymous poster hash: 38879...a53

Skrevet

Det ble langsomt bedre etter hvert. Men jeg fikk god støtte på helsestasjonen. Fikk svangerskaps depresjon da jeg ble gravid igjen, og var forberedt på tøff barseltid. Fødselen gikk som en drøm og barseltida har vært rosenrød. Fikk TETT oppfølging av jordmor under graviditeten denne gang, og de to første ukene etter fødsel.

Anonymous poster hash: f205c...462

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...