Gå til innhold

Voksne damer og FB.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en venninne. Hun er 42 år og singel. Og dessverre litt desperat etter å finne en mann.

Hun legger ut selfies ca 5 ganger i uka noen ganger flere om dagen. Gjerne tilgjorte med trutmunn og litt utfordrende.

Jeg kjenner henne godt og hun er en snill og god jente.

Har nå fått tilbakemeldinger fra andre at de er drit lei henne. De synes hun er selvopptatt og barnslig. De ler og gjør narr av henne og jeg forsvarer henne så godt jeg kan. Jeg ser helt klart at de kan bli mye bilder av henne men er det så ille å gjøre dette?

Burde jeg som venninne gi henne et hint?

Jeg blir noen ganger litt brydd over typen bilder hun legger ut, men man må jo få bruke face til det man vil! Eller?

Hva tenker dere om damer som holder på slik? Er mine andre venninner smålige eller er selfie-venninna virkelig så irriterendes for andre som de gir inntrykk av?

Anonymous poster hash: e3c93...abf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror folk (damer) er veldig glad i å kritisere andre damer. VELDIG GLAD.

Anonymous poster hash: c39b5...bfb
Skrevet

Tror folk (damer) er veldig glad i å kritisere andre damer. VELDIG GLAD.

Anonymous poster hash: c39b5...bfb

Ja. Jeg tenker det samme. Samtidig blir jeg lei meg på hennes vegne og synes det er trist at de gjør narr av henne bak ryggen hennes.

Når store deler av hennes daglige krets ler av henne blir det jo på en måte et sosialt selvmord hun begår. Jeg ber de jo finne andre ting å le av og påpeker at man må kunne bruke FB slik man ønsker.

Men ordene mine blir ledd bort.

Må tilføye at vi alle er voksne damer og jeg synes det virkelig ikke hører noe sted hjemme å holde på på denne måten.

Ville vel bare sjekke her inne om jeg ikke ser dette klart siden hun er en god venninne og jeg synes synd på henne.

Skrevet

Ho må få bruke facebook slik ho vil, men ho dummar jo seg loddrett ut framfor eit stort publikum.  Eg ville snakka forsiktig med ho om at du synes det vert litt mykje, og ikkje tek seg så godt ut, men utan å ta med at alle ler og gjer narr av henne. 

Skrevet

Ho må få bruke facebook slik ho vil, men ho dummar jo seg loddrett ut framfor eit stort publikum. Eg ville snakka forsiktig med ho om at du synes det vert litt mykje, og ikkje tek seg så godt ut, men utan å ta med at alle ler og gjer narr av henne.

Jeg skal prate med en annen venninne av henne. Tror vi må ta dette opp på en pen måte. Skal ikke si noe om at de ler av henne nei.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...