Anonym bruker Skrevet 26. mai 2014 #1 Skrevet 26. mai 2014 Bursdagsselskap på små skolen. Gjelder gutter, Skjorte og chinos/ eller bomullsbukser. Jeg synes ikke olabuke er pyntet nok? Er jeg for gammeldags!? Olabuke er hverdagsbukse og har vært det i min generasjon i min bestefargenerasjon var det arbeisbukse.... Og en bruker jo olabuke for det meste til daglig, da syes je ikke den bør være med når en pynter seg til bursdag. Anonymous poster hash: c80c0...d1d
soleia Skrevet 26. mai 2014 #2 Skrevet 26. mai 2014 Nei vel. Eg synes 5 åringen min er kul i si nye tøffe dongeribukse og ei fin skjorte som passar til. Synes det er ok til bursdagsbesøk til kameratar, men om det var ein fin 50 årsdag feks, så hadde dei fått på seg noko anna. Foreløpig har 5 åringen vore av dei mest pynta når han har vore i bursdagsbesøk i bhg.
PRobert Skrevet 26. mai 2014 #3 Skrevet 26. mai 2014 I barnebursdager er det viktigst for meg at de kan leke i det de har på seg, stivpyntinga sparer vi til konfirmasjoner og 17.mai og sånt. Jeans og skjort går helt fint her.
klg,2 boys now:) Skrevet 26. mai 2014 #4 Skrevet 26. mai 2014 Bare at du kaller det "olabukse"😂🙈🙈 Dongeribukse er mere enn nok pynt👍
Elsker livet Skrevet 26. mai 2014 #5 Skrevet 26. mai 2014 En tøff dongeribrukse (som jeg kaller det) funker fint i en barnebursdag om overdelen er penere. Guttene her har jeans de ikke bruker i bhg./skolen som det er litt mer med en hverdagsbuksene.
*Miss Marple* Skrevet 26. mai 2014 #6 Skrevet 26. mai 2014 I et barneselskap er en fin dongeribukse og skjorte/fin genser helt ok. I en 50 års dag, dåp eller 17 mai brukes andre bukser.
mamma_til_gutt Skrevet 26. mai 2014 #7 Skrevet 26. mai 2014 Jeg synes ikke det passer seg i det hele tatt.
Monica Skrevet 26. mai 2014 #8 Skrevet 26. mai 2014 I barneselskap til guttene her kommer alle barna, temmelig hverdagslig kledd. Noen i fotball drakt og joggebukse og. Men til familie selskap og 17. mai. Blir det chinos og skjorte. Eller er det dåp, konfirmasjon og sånn blir det dress.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2014 #9 Skrevet 26. mai 2014 I et barneselskap trenger ikke barna være stivpyntet, de herjer og leker jo både ute og inne. En pen dongeribukse og skjorte er helt ok synes jeg. I mer formelle selskap, 17.mai o.l. dropper vi dongeri. Vi hadde barneselskap her i helgen og de fleste kom i kortbukse og kortermet skjorte, de var så fine atte. Anonymous poster hash: c7edf...5da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå