Anonym bruker Skrevet 25. mai 2014 #1 Skrevet 25. mai 2014 Når fikk dere eggløsning igjen, og når fikk dere mensen igjen? Hvor fort ble du gravid igjen? Hilsen frusterert og desperat... Anonymous poster hash: 6e420...57c
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2014 #2 Skrevet 25. mai 2014 Fikk mensen nøyaktig 28 dager etter ma. Ble gravid 1 år etterpå, men det viste seg at vi måtte ha assistert befruktning for å få det til (grunnen har ingenting med at det var ma å gjøre). Masse lykke til Anonymous poster hash: 97c34...dee
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2014 #3 Skrevet 27. mai 2014 Takk Flere? Anonymous poster hash: 6e420...57c
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2014 #4 Skrevet 27. mai 2014 Jeg har hatt mange SA'er. Gyn fant ikke ut hvorfor/hva som er/var galt. Uregelmessig mens på grunn av spontanabortene,.. Uregelmessig syklus .. Men så plutselig satt spiren (når vi minst ventet det) og svangerskapet nærmer seg slutten. Ønsker deg alt hell.. Anonymous poster hash: 6afcc...cba
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2014 #5 Skrevet 27. mai 2014 Jeg har mistet tre ganger, en SA og to MA. Den ene MA skjedde pga. blodpropp i morkaka i forbindelse med en lang flytur. De andre to vet jeg ikke grunnen til, men mensen kom raskt tilbake hver gang. Alle jeg snakket med ba oss vente med samleie til etter en til to mens siden kroppen burde innhente seg etter en slik runde. Lykke til! Klem. Anonymous poster hash: 386fc...08e
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2014 #6 Skrevet 27. mai 2014 Fikk mensen omtrent 28 dager etter SA/MA nesten hver gang, bortsett fra når det var komplikasjoner. Det med å vente med å prøve igjen er mest pga det psykiske og belastningen på kroppen. Når jeg har spurt leger og gynekologer om hvorfor man burde vente har jeg ikke fått annet til svar. Men etter utskrapning må man vente en syklus for å få slimhinnene på plass igjen. Anonymous poster hash: 1c702...d31
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå