Anonym bruker Skrevet 25. mai 2014 #1 Skrevet 25. mai 2014 Jeg har sett på en telt på finn.no som jeg vil kjøpe å selgeren sier at teltet ikke har noen feil eller mangler.Han sie at han kan sende teltet i oppkrav. Likevel så ville jeg gjerne bruke finn.no sin betalingsgaranti så jeg kan slå opp teltet å se at det er helt å ikke er myggel på. Men da er selgeren plutselig ikke intressert i å selge teltet til meg likevel. Tror dere selgeren har noe å skjule? Eller er det bare mange selgere som ikke vil bruke betalingsgarantien selv om varen er bra? Anonymous poster hash: 224e2...687
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2014 #2 Skrevet 25. mai 2014 Jeg hadde glatt stått over denne selgeren. Det trenger ikke være noe galt med teltet, men jeg hadde ikke tatts sjangsen for det er du som blir sittende igjen med skjegget i postkassa og evt. må ut med enda penger for enda et telt. Anonymous poster hash: adb31...360
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2014 #3 Skrevet 25. mai 2014 Teltet var egentlig ganske billig å helt sånn helt kunne tenke meg,men likevel kjipt om jeg taper pengene. Må vel bare stå over da. Anonymous poster hash: 224e2...687
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå