SophiesMum<3 Skrevet 25. mai 2014 #1 Skrevet 25. mai 2014 Og gjerne linker til fin pynt og dekor som dere har kjøpt :-) Skal ha dåp i begynnelsen av juli, så må vel komme i gang med shoppinga snart!
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2014 #2 Skrevet 25. mai 2014 Søstrene grene, kanskje? Men gjør meg en tjeneste - finn på noe mer originalt en pon-pon'er og vimpler som alle har i disse dager! For ikke å snakke om "søte" glass med marengs og mini makroner i pastellfarger.. Anonymous poster hash: 1dd23...2d6
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2014 #3 Skrevet 25. mai 2014 Jeg kjøpte hvite duker på europris.. de var faktisk finere enn jeg trodde.. også har de noe pynt der.. ellers så har de mye fint på søstrene grene til en bra pris.. også ebay da Anonymous poster hash: 11eae...f0b
SophiesMum<3 Skrevet 25. mai 2014 Forfatter #4 Skrevet 25. mai 2014 Hehe, tenkte ikke på vimpler og slikt. Tenkte mer på fine lys, lysestaker, duker og blomstervaser. Og kanskje en plass hvor jeg får kjøpt lekelastebiler, som jeg kan få med navn på :-) Og gjerne tips til hvor jeg finner billig bakeutstyr. Skal bake og pynte dåpskaka selv. Og skal prøve meg på sånn fondantgreie ;-)
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 25. mai 2014 #5 Skrevet 25. mai 2014 Kjøp noen fine lys på Nille. Ut i naturen og finn ting du kan pynte litt med på dukene og plukk fine vårblomster og sett i små søte vaser på bordene. Skal ikke mye til og trenger ikke være dyrt.
Appelsinpiken Skrevet 26. mai 2014 #6 Skrevet 26. mai 2014 Kjøpte lys og servietter på plantasjen faktisk. Innbydelser og bordkort på Nille. (Lagt da selv dekoren). Og brukte barnematglass på bordet til roser. Kjøpte hvit duk på maske eller staples, og bestilte løper på Internett.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2014 #7 Skrevet 26. mai 2014 Vaser og lysestaker er billig på Ikea Ellers finner du en del på Nille, Europris og Plantasjen. Anonymous poster hash: 1497b...2a0
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2014 #8 Skrevet 26. mai 2014 Hvit papirfaktura fra europris eller Nille. Blå eller røde (rosa) konfettihjerter og blomsterbuketter med blåbeller rosa blomster og litt grønt. Sleng på oasis, så blir det oppsats. Også pene servietter da er vel alt i boks:) Anonymous poster hash: fbb44...118
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2014 #9 Skrevet 26. mai 2014 Hehe, tenkte ikke på vimpler og slikt. Tenkte mer på fine lys, lysestaker, duker og blomstervaser. Og kanskje en plass hvor jeg får kjøpt lekelastebiler, som jeg kan få med navn på :-) Og gjerne tips til hvor jeg finner billig bakeutstyr. Skal bake og pynte dåpskaka selv. Og skal prøve meg på sånn fondantgreie ;-) Panduro:) Anonymous poster hash: fbb44...118
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå