Anonym bruker Skrevet 25. mai 2014 #1 Skrevet 25. mai 2014 Når min mann sin er heeeeelt slapp, er den borte, serut som han har limt en sviske utta på pungen. Men om han rufser litt i den, folder han seg ut litt sånn 1 1/2 cm. Ja seriøst. Dersom han blir går, så blir han no heilt stiv da, li lita stund, så da gjelder det å hive seg rundt asså, men da blir den sånn ja, ka skal vi sei, 6-7cmfrarot til tupp? Målt underfra da, kanskje 8-9 målt ovenfra, og med godvilja til. Mannen min har vert mannen min i 21 år, og de to jeg tafset påfør han, de aner jeg ikke. Men En gang, i ett sånn der engangs tilfelle hadde jeg en som var laaaang. Hunsker det varmed skrekkblandet fryd. Mannen min sin er nok liten, veldig lite. Og det vet han om selv, han er veldig veldig klar over det. Jeg føler han kommer ikke dypt nok inn, og bakfra er håpløst, han detter jo ut med en gang, og når ikke langt nok ut, Men hva skal jeg si da,?? -Få deg elnger pikk?? Nei no har eg gredd meg med denne i 21 år, så da får den holde 21 år til, og enda lengre. Vi er i førtiåra no, blir vel ikke så mye brukt fremmover...... Sliter med lyst begge to. Ett sammleie pr mnd kanskje i gjennomsnitt. noen ganger går det 3 uker mellom, andre går det 6 uker. Og så er han på nordskjøen i 6 uker, og ja..... Men men, jeg har ingen sexlyst lenger. Han har, men de lystene tenner ikke meg. SÅ da får jeg enda mindre lyst. Ikke blir jeg våt lenger heller. Overgangsalderen? Men tilbake til spørsmeølet hva er stor pikk............ Er det bare m,in mann som har bare en hudfold, en svisker på pungen? Snodig greie uansett art den lulle sviskeren, den lille hud dungen brptt kan reise seg opp og bli en staselig, dog stutt og kort liten pikk........................ Hwerreguuud jeg er glad jeg ikke er gutt. Anonymous poster hash: aaa48...fe8
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2014 #2 Skrevet 25. mai 2014 Ribsskog, er det deg?? Anonymous poster hash: 52e60...5f6
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2014 #3 Skrevet 25. mai 2014 25 cm er stor pikk Anonymous poster hash: 2b1f7...45a
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2014 #4 Skrevet 25. mai 2014 20 og oppover Anonymous poster hash: 9a068...53e
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2014 #5 Skrevet 25. mai 2014 Hjelpes. Det skal godt gjøres å uttrykke seg mer uforsåelig enn dette. Skrevet på mobil, eller kanskje du har dysleksi? Anonymous poster hash: 298b8...0b8
Von Hertelhofen Skrevet 25. mai 2014 #6 Skrevet 25. mai 2014 Når du har sex, og får sviskesmak i munnen... Ja, da snakker vi om STOR pikk!
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2014 #7 Skrevet 25. mai 2014 Når min mann sin er heeeeelt slapp, er den borte, serut som han har limt en sviske utta på pungen. Men om han rufser litt i den, folder han seg ut litt sånn 1 1/2 cm. Ja seriøst. Dersom han blir går, så blir han no heilt stiv da, li lita stund, så da gjelder det å hive seg rundt asså, men da blir den sånn ja, ka skal vi sei, 6-7cmfrarot til tupp? Målt underfra da, kanskje 8-9 målt ovenfra, og med godvilja til. Mannen min har vert mannen min i 21 år, og de to jeg tafset påfør han, de aner jeg ikke. Men En gang, i ett sånn der engangs tilfelle hadde jeg en som var laaaang. Hunsker det varmed skrekkblandet fryd. Mannen min sin er nok liten, veldig lite. Og det vet han om selv, han er veldig veldig klar over det. Jeg føler han kommer ikke dypt nok inn, og bakfra er håpløst, han detter jo ut med en gang, og når ikke langt nok ut, Men hva skal jeg si da,?? -Få deg elnger pikk?? Nei no har eg gredd meg med denne i 21 år, så da får den holde 21 år til, og enda lengre. Vi er i førtiåra no, blir vel ikke så mye brukt fremmover...... Sliter med lyst begge to. Ett sammleie pr mnd kanskje i gjennomsnitt. noen ganger går det 3 uker mellom, andre går det 6 uker. Og så er han på nordskjøen i 6 uker, og ja..... Men men, jeg har ingen sexlyst lenger. Han har, men de lystene tenner ikke meg. SÅ da får jeg enda mindre lyst. Ikke blir jeg våt lenger heller. Overgangsalderen? Men tilbake til spørsmeølet hva er stor pikk............ Er det bare m,in mann som har bare en hudfold, en svisker på pungen? Snodig greie uansett art den lulle sviskeren, den lille hud dungen brptt kan reise seg opp og bli en staselig, dog stutt og kort liten pikk........................ Hwerreguuud jeg er glad jeg ikke er gutt. Anonymous poster hash: aaa48...fe8 Hmm. Ser på skrivestilen din at du er finsk, stemmer det?? Svaret: syns kanskje over 17cm er stort for det er vel det skjeden er har jeg hørt ?? Anonymous poster hash: c5044...f7f
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2014 #8 Skrevet 25. mai 2014 Skjeden er ikke lengre enn ca 10 cm. Er enig i at over 17 er stor penis. 6-7 cm defineres som micropenis. Anonymous poster hash: 27809...388
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2014 #9 Skrevet 25. mai 2014 Mannen min er 15-16 slapp og nesten 20 stiv. Den er også veldig tykk. Han har, i mine øyne, stor. Den skulle i allefall ikke vært større, for da hadde vi ikk klart å ha sex Anonymous poster hash: c29bf...34a
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2014 #10 Skrevet 25. mai 2014 Min mann har 25 cm stiv, og ganske tykk. Det er ikke alltid bare bare det heller. I starten var det mye smerte, for jeg spente meg hver gang han nærmet seg. Nå har vi lært hva som ikke gjør vondt og setter veldig pris på den:-) Anonymous poster hash: da423...89e
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2014 #11 Skrevet 25. mai 2014 Hmmm, ja, jeg har dysleksi. Beklager leifene. Men da har han liten en da...... sukk. Anonymous poster hash: aaa48...fe8
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2014 #12 Skrevet 25. mai 2014 Ja, han har liten, men det behøver ikke å si at han er dårlig i senga. Lær han å bruke fingrene! Anonymous poster hash: 27809...388
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå