Gå til innhold

hva er galt med meg :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en kjæreste som forguder meg over alt på denne jord. Til og med så mye at han mister helt virkligheten litt. Vi har hatt en vanskelig tid nå. Jeg har ikke hatt det så bra med meg selv fordi forholdet har gått så fort fremover. Så jeg tok noen steg tilbake. Da begynner det.

Han prøver og forstå osv. Men han er jo så lykkelig forelsket og vil jo etter kortere enn et halvt år kjøpe hus. Han er helt klar. Men i kveld knakk han sammen. Han sa ikke et kløyva ord jeg kunne trøste tilbake. Fordi.. jeg er selv følelsmessig låst når det kommer til og knytte meg. Å alt han gråt over var at jeg ville tjene mine egne penger, jeg ville ikke at han sov her i natt (fordi det ødelegger for meg ved at han vekker meg så tidlig at jeg sovner å forsover meg til skolen)

Jeg har sagt vi ikke kan leke samboere så han kan ikke ha alt han eier av klær osv her.

Selfølgelig forstår jeg at vi er på ulike plan og han blir såret.

Men jeg klarer ikke trøste han. Jeg klarte det ikke. Ikke klarer jeg å presse meg selv til og gjøre noe jeg ikke er klar for heller. Hvordan kan jeg trøste han. Når det er jeg som "ødelegger" han.

Anonymous poster hash: 0440c...e5e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva kan jeg gjøre? :/

Anonymous poster hash: 0440c...e5e

Skrevet

Hvorfor skal du såre han for så å trøste han? Du har sagt at dette har gått for fort frem, det må ha respektere. Du må bestemme deg for om du vil satse på forholdet eller ikke, og han må bestemme seg for om han ønsker å vente på deg og at det går i et roligere tempo enn det har per for seg. Ellers må dere bare avslutte.

Anonymous poster hash: 5ee41...865

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...