Gå til innhold

Merkelig tilfeldigheter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For en tid siden drømte jeg om en tidligere klassekamerat som jeg ikke hadde sett på en stund. Dagen etterpå møtte jeg ham på butikken.

så for noen dager siden drømte jeg en annen i klassen på ungdomsskolen dom jeg ikke har sett på lenge. Dagen etter syøtte jeg på foreldrene hans (som jeg heller ikke har sett på flere år)

Så natt til i går drømte jeg min første kjæreste. Vi har ikke sett hverandre eller hatt kontakt på 8 år. Tenkte bare på tull kanskje jeg treffer på han også da, noe jeg ikke gjorde. Men så våknet jeg i natt, å da hadde han jaggu lagt meg til på facebook.

Merkelig rett og slett.

andre som har opplevd slike rare tilfeldigheter?

Anonymous poster hash: 6090f...ee9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stilig😄

Anonymous poster hash: 6cb7e...a20

Skrevet

Oi tøft! :)

Har aldri opplevd noe lignende, nesten heldigvis :P

Skrevet

Jeg har det sånn. Tror mange som opplever slikt. Jeg synes det er greit, og jeg er da forberedt, blir ikke så tatt på senga.

Skrevet

Opplever det stadig vekk! Som oftest hyggelig som når en eller annen person ramler inn i tankene mine av uforklarlig grunn, eller jeg ser for meg en situasjon, og personen dukker opp som fra intet eller jeg havner i akkurat den situasjonen jeg så for meg.

Jeg husker veldig godt da jeg var 9 år, og vi besøkte bestefar på sykehuset. Når vi skulle dra og var ved bilen fikk jeg en følelse av at jeg aldri skulle se han i live igjen. Jeg latet som at jeg hadde glemt noe på rommet hans og gikk alene tilbake og tok skikkelig farvel. Jeg er veldig lei meg for at jeg ike sa noe til noen, han døde den natten.

I våres, midt på natten, tenkte jeg på en ung gutt som er barn av ei venninne. Veldig rart, treffer han jo stadig vekk, men pleier ikke å tenke så mye på han. Jeg fikk en følelse av at jeg burde skrive noen hyggelige ord til han, og sa til mannen min at han måtte minne meg på det da vi våknet. Dessverre hang han seg den natten, som lyn fra klar himmel for alle rundt. Grusomt!!

Anonymous poster hash: ca542...097

Skrevet

Har opplevd det samme som anonym over

Anonymous poster hash: be1dc...e8e

Skrevet

Titt og ofte. Rasjonaliserte det bort i to tiår, før jeg innså at det ikke var tilfeldigheter. 

Gjest Tale30
Skrevet

Jeg ville tenkt på johnny Depp! ;D

Skrevet

Har også opplevd å drømme om en tidligere venninne, som jeg ikke hadde sett på lenge. Dagen etter treffer jeg hun i byen. Snålt.

Anonymous poster hash: bf854...825
Skrevet

For en tid siden drømte jeg om en tidligere klassekamerat som jeg ikke hadde sett på en stund. Dagen etterpå møtte jeg ham på butikken.

så for noen dager siden drømte jeg en annen i klassen på ungdomsskolen dom jeg ikke har sett på lenge. Dagen etter syøtte jeg på foreldrene hans (som jeg heller ikke har sett på flere år)

Så natt til i går drømte jeg min første kjæreste. Vi har ikke sett hverandre eller hatt kontakt på 8 år. Tenkte bare på tull kanskje jeg treffer på han også da, noe jeg ikke gjorde. Men så våknet jeg i natt, å da hadde han jaggu lagt meg til på facebook.

Merkelig rett og slett.

andre som har opplevd slike rare tilfeldigheter?

Jeg har opplevd å sagt ei hel setning, og like etter sa de setningen ordrett på tv :)

Anonymous poster hash: 897fb...0a0

Skrevet

Opplevd det samme flere ganger. Ingen tilfeldighet. Du har sterk intuisjon. Et fint redskap.

Anonymous poster hash: 20eba...36d

Skrevet

Har liksom ikke merket det tidligere, men ja litt pussig. Hvertfall når jeg drømmer om x'n som jeg ikke har sett eller pratet med på mange år. Så lenge det bare er på det nivået så og ikke skumlere ting så ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...