Anonym bruker Skrevet 25. mai 2014 #1 Skrevet 25. mai 2014 har smerter som har vart i et år, har vært til fysioterapaut som sier det ikke er muskulært, noe legene mente det må være da andre ting er utelukket... Vurderer å prøve en ny fysioterapaut nå for ny vurdering... fikk tildigere nakke/Ryggmassasje av hudpleier som syntes jeg var voldsomt stiv i rygg og skuldre.... har dere opplevd forskjell på fysioterapauter?:S Anonymous poster hash: 1d9b9...747
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2014 #2 Skrevet 25. mai 2014 Bestill time hos naprapat eller manuellterapeut, det er mitt råd! Har mye bedre erfaring med dem enn med fysioterapeuter, og jeg har vært hos mange (er revmatisk). Anonymous poster hash: c4a1f...ce2
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2014 #3 Skrevet 25. mai 2014 http://www.manuellterapi.no/default.aspx?nid=1696 Anonymous poster hash: c4a1f...ce2
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2014 #4 Skrevet 25. mai 2014 takk for tips :-) vi har ikke manuellterapaut her, må reise bort da, men det hadde jo vært best å få prøvd det da:S Anonymous poster hash: 1d9b9...747
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå