Gå til innhold

Hjertesukk ang jobb og søknader..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Driver og søker jobber.

Fikk tidligere i uken mail fra ene bedriften om at søknadsfristen var gått ut og de hadde fått inn 119 søknader...! 119 faktisk! Den forrige jobben jeg søkte hadde 78 søkere..

Blir helt oppgitt. Det er rift om jobbene i min bransje og uten så mange års erfaring ser det dårlig ut for min del :(

Får jo bare krysse fingrene for intervju men kan ikke si jeg har troen :(

Anonymous poster hash: 942f6...3d2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til. Her var det 92 søkere. Jeg fikk ikke jobben men ble ringt uken etter og bedt om å komme til intervju på en stilling som ikke var utlyst. Fikk den :-) Det er håp.

Husk å legge inn søknader hos bedrifter du kan være relevant for, det kan jo hende de har behov for noen i kortere vikariat, og da får du ihvertfall foten innafor døren.

Anonymous poster hash: f817a...642
Skrevet

Lykke til. Her var det 92 søkere. Jeg fikk ikke jobben men ble ringt uken etter og bedt om å komme til intervju på en stilling som ikke var utlyst. Fikk den :-) Det er håp.

Husk å legge inn søknader hos bedrifter du kan være relevant for, det kan jo hende de har behov for noen i kortere vikariat, og da får du ihvertfall foten innafor døren.

Anonymous poster hash: f817a...642

Takk for svar, og gratulerer til deg som fikk jobb likevel :)

Ja har sendt til en del bedrifter selv om de ikke søker, men får ikke noe respons. Men er gjerne bare uheldig med tidspunktet.

Kan liksom ikke se at jeg skal bli valgt ut til intervju med så mange søkere, men er vel bare å krysse fingrene :)

hi

Anonymous poster hash: 942f6...3d2

Skrevet

Gikk nylig gjennom det samme som deg - føltes helt håpløst når det var minst hundre søkere på alle jobber jeg søkte på. Så dukket det opp en stilling jeg VIRKELIG ville ha, men fikk vite det var rundt 250 søkere. Men jeg viste ekte interesse og maste sånn passelig + intervju gikk knall, og jeg fikk jobben! Så det går an, bare hang in there og stå på! :)

Anonymous poster hash: 282b5...0a6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...