Anonym bruker Skrevet 25. mai 2014 #1 Skrevet 25. mai 2014 Jeg lurte på hvilken campingplass som ligger nærmest Lilleputthammer,noen her som vet det? Vi kommer til Lillehammar med tog Å er det lett å komme seg fra togstasjonen på Lillehammer til campingplassen? Blir veldig takknemlig for svar! Anonymous poster hash: 93699...473
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2014 #2 Skrevet 25. mai 2014 Lilleputthammer ligger nær Hafjell, og på andre siden av elven ligger Hunderfossen, som har camping. Anonymous poster hash: 92f0b...d57
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2014 #3 Skrevet 25. mai 2014 Ang tog, så må dere evt ta buss fra Lillehammer skysstasjon. Lillehammer camping ligger nær skysstasjonen, men da må dere ta buss til Lilleputthammer (bussen som går til Øyer/Tingberg). Uten bil ville nok jeg valgt det siste. Hvis det ikke er et must å bo på camping ville jeg heller valgt hytte eller hotellrom i Hafjell. Anonymous poster hash: 92f0b...d57
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2014 #4 Skrevet 25. mai 2014 Har en liten som absolutt vil ligge i telt så blir nok det. Anonymous poster hash: 93699...473
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå