Gå til innhold

Har tenkt å prøve på nytt..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg og forloveden min har tenkt å prøve på nytt nå etter sommerferien, da er det 1 år siden 2 falske graviditeter. Men greia er at jeg har går på p-sprøyte å den er jeg ferdig med i juli, noen som vet hvor fort man kan bli gravid etter endt p-sprøyte? Har kjempe lyst til å få dette til, har hørt det kan ta opp til 1 år før man blir gravide etter endt p-sprøyte er dette sant?

Håper noen vet noen ting om emnet og kan hjelpe oss til å bli litt klokere på dette! Vi har virkelig lyst til å få det til å vi vet ikke om vi greier og gå igjennom flere falske graviditeter med positivet graviditets tester å leger som sier jeg er gravid etter en gynologisk sjekk så kommer keg på sykehuset å får vite at det aldri har vært noe foster i magen mon.

Hilsen forvirret og frustrert jente19

Anonymous poster hash: 891f0...bc8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble anbefalt av min lege, om å ikke bruke p-sprøyte, da det kunne gå opptil 3 år før man ville være fruktbar da :-( men det er nok individuelt hvor lang tid det vil gå før man er fruktbar, men ville nok belagt meg på at det kan gå litt tid!

Anonymous poster hash: 46783...180

Skrevet

ville snakket med fast legen, det er jo litt spesielt å ha så sterke indikasjoner på graviditet mens magen fremdeles er tom!

ellers så ville jeg prøvd slappet av, dess mer du stresser og "prøver" des vanskligere blir det

ønsker dere lykke til :)

Anonymous poster hash: 6210b...7c0
Skrevet

ville snakket med fast legen, det er jo litt spesielt å ha så sterke indikasjoner på graviditet mens magen fremdeles er tom!ellers så ville jeg prøvd slappet av, dess mer du stresser og "prøver" des vanskligere blir det ønsker dere lykke til :)Anonymous poster hash: 6210b...7c0

Skal ta meg en prat med legen min :-)

Skrevet

Hva er en falsk graviditet? Enten så produserer man vel graviditetshormoner, ellers gjør man ikke det? Er det kjemisk graviditet du mener? Ønsker deg uansett masse lykke til :)

Anonymous poster hash: 0003e...a53
Skrevet

Hva er en falsk graviditet? Enten så produserer man vel graviditetshormoner, ellers gjør man ikke det? Er det kjemisk graviditet du mener? Ønsker deg uansett masse lykke til :)Anonymous poster hash: 0003e...a53

Kroppen innbiler seg at du er gravid å begynner produsere hcg hormonet som derav gjør til at du får en positiv test! :-) vet enda ikke hvorfor det skjedde meg, men hadde ett sykt dårlig støtte apparat av leger rundt meg! Tusen Takk, kommer nok til å opplyse det her om det går bra denne gangen :-)

Skrevet

Det gikk 18 mnd fra jeg sluttet på P-sprøyta til jeg fikk mensen igjen. Så det tar laaaang tid.

Skrevet

Jeg har prøvd å google litt men jeg finner ingen informasjon på at falsk graviditet skal gi utslag på graviditetstest pga hcg hormoner. Er dere helt sikre på at det ikke er snakk om graviditet utenfor livmor? Og regner med du er sjekket for kreftformer da positive graviditetstester uten å være gravid kan være et symptom på nettopp dette? Hvis ikke legene har sjekket noe av dette så synes jeg du skal stå på kravene for å få mer undersøkelser, for å utelukke alt annet. Det skal jo ikke være mulig for kroppen å produsere hcg uten at man er gravid, har jeg hørt...

Anonymous poster hash: bc73d...0b0

Skrevet

Jeg har prøvd å google litt men jeg finner ingen informasjon på at falsk graviditet skal gi utslag på graviditetstest pga hcg hormoner. Er dere helt sikre på at det ikke er snakk om graviditet utenfor livmor? Og regner med du er sjekket for kreftformer da positive graviditetstester uten å være gravid kan være et symptom på nettopp dette? Hvis ikke legene har sjekket noe av dette så synes jeg du skal stå på kravene for å få mer undersøkelser, for å utelukke alt annet. Det skal jo ikke være mulig for kroppen å produsere hcg uten at man er gravid, har jeg hørt...Anonymous poster hash: bc73d...0b0

Nå ser jeg at det står 1 år siden du hadde falske graviditeter, så da er graviditet utenfor livmor utelukkey. Men du bør sjekke for sykdom!

Anonymous poster hash: bc73d...0b0

Skrevet

Jeg har prøvd å google litt men jeg finner ingen informasjon på at falsk graviditet skal gi utslag på graviditetstest pga hcg hormoner. Er dere helt sikre på at det ikke er snakk om graviditet utenfor livmor? Og regner med du er sjekket for kreftformer da positive graviditetstester uten å være gravid kan være et symptom på nettopp dette? Hvis ikke legene har sjekket noe av dette så synes jeg du skal stå på kravene for å få mer undersøkelser, for å utelukke alt annet. Det skal jo ikke være mulig for kroppen å produsere hcg uten at man er gravid, har jeg hørt...Anonymous poster hash: bc73d...0b0

Nå ser jeg at det står 1 år siden du hadde falske graviditeter, så da er graviditet utenfor livmor utelukkey. Men du bør sjekke for sykdom!Anonymous poster hash: bc73d...0b0

Han gynekologen tok ikke en undersøkelse på meg så regner med at han var sikker på at det ikke var noe farlig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...