Gå til innhold

Gutter og det å tisse på saker og ting.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja- merkelig problemstilling, men jeg har altså en gang sendt hjem en 8 åring fordi han hadde tisset på lekeapparatet vårt. Tisset godt "overalt" og skikkelig spredt det. Jeg ble så sint at tok laaang tid før han kom tilbake.

Idag har 7 åringen min vært i en bhg i nærheten å lekt med noen venner. Da hadde det kommet 2 andre gutter og den ene( en 9 åring mente sønnen min og kameratene) hadde tisset rundt på lekene på barnehagen sitt område. Guttene kom hjem og syns det var veldig ekkelt.

Siden vi nå har opplevd dette fenomenet 2 ganger; er det noe gutter "bruker" å gjøre?

Anonymous poster hash: a3df8...10c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Elektriske gjerder tisser de på også.

Anonymous poster hash: 574ae...0a5

Skrevet

Elektriske gjerder tisser de på også.

Anonymous poster hash: 574ae...0a5

Haha- ja, kanskje jeg må koble litt elektrisitet på lekeapparatene.

Anonymous poster hash: a3df8...10c

Skrevet

Har tre gutter, og har aldri hatt problem med at de driver å tisser rundt! Ikke kameratene deres heller!

Anonymous poster hash: b7532...811

Skrevet

Har vært borti det et par ganger da jeg jobbet i bhg, så det er nok noe de får for seg i blant.

Skrevet

Mine to gutter tusser i busker ute hvis de må tisse når de er ute. Men da bare rett frem ikke overalt.

Anonymous poster hash: 64709...927

Skrevet

Sikkert fordi det er lett å ta tissen frem, jenter kan ikke det så gjør det ikke.

Anonymous poster hash: 26d34...a98

Skrevet

Hehe har sett ett par jenter sette seg ned å tisse i bhg jeg, ingen av de ansatte så det så jeg " sladra"...

Anonymous poster hash: 12fd6...b77

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...