Gå til innhold

Oppsigelse av en kommunal jobb


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ringe kommunen å forhøre meg i morgen, men tenkte å sjekke her om det var noen med erfaring også:)

Skal si opp min kommunale jobb, men jeg HATER sjefen og har ikke lyst å snakke med henne. Må oppsigelse leveres personlig eller kan man sende i post?

 

Anonymous poster hash: 181dd...b8a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan fint sende i post, vanlig at det blir journalført som inngående post selv om du leverer personlig. Jeg sendte min oppsigelse på e-post til postmottaket i kommunen jeg jobbet i tidligere.

 

Anonymous poster hash: 90d74...661

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...