Anonym bruker Skrevet 25. mai 2014 #1 Skrevet 25. mai 2014 Skal ringe kommunen å forhøre meg i morgen, men tenkte å sjekke her om det var noen med erfaring også Skal si opp min kommunale jobb, men jeg HATER sjefen og har ikke lyst å snakke med henne. Må oppsigelse leveres personlig eller kan man sende i post? Anonymous poster hash: 181dd...b8a
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2014 #2 Skrevet 25. mai 2014 Du kan fint sende i post, vanlig at det blir journalført som inngående post selv om du leverer personlig. Jeg sendte min oppsigelse på e-post til postmottaket i kommunen jeg jobbet i tidligere. Anonymous poster hash: 90d74...661
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå