Gå til innhold

Er jeg for streng mamma?

Anbefalte innlegg

Skrevet

1 klassingen min er en aktiv gutt, liker å leke både inne og ute, mest ute. Når han har venner på besøk er det en av de som bare vil spille DS eller iPad noe som min sønn også vil.

Jeg synes at når 3-4 1. klassinger leker sammen kan de leke ute, være aktive, bygge Lego inne e.l. Ikke at 2-4 seksåringer skal sitte inne å stirre i hver sin skjerm!!

Hos han ene kompisen sitter de nesten bare inne og spiller DS. Jeg synes barn skal være aktive og leke. Kan gjerne leke inne, men ikke elektroniske spill.

Vi har regler for spill her hjemme. Barna mine spiller, men synes det er ekstremt usosialt og passive leken som finnes og utrolig tull når det endelig et venner på besøk

Anonymous poster hash: e90d8...9dc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har ikke jeg så gamle barn ennå, men helt enig med deg!

Skrevet

Spilling er greit en gang i blant, men det bør være masse annet å gjøre også i den alderen.

Gjest Julia1984
Skrevet

Enig med deg, HI. Barn har godt av å være aktive, leke, klatre, sykle, bygge lego mm

Elektroniske spill her i huset er ikke tilgjengelig når venner er på besøk

Gjest Julia1984
Skrevet

Eller, de kan få lov med venner den siste halvtimen før de skal hjem hvis jeg har sett at de har vært ute eller inne og lekt resten av tiden. Merker godt på barnas venner hvem som er flink til å leke og hvem som begrenser fantasien sin til DS

Skrevet

Syns ikke du er for streng. Men hos oss får de spille iblant avhengig av hvem som er på besøk. Sønnen min har asperger og om leken går totalt i stå, så er det en god hjelp i at de kan spille innimellom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...