Gå til innhold

Noen som kan komme med gode flyttetips??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har jo så sinnsykt mye greier... Bor forholdsvis lite, skal flytte i et mye større hus... Jeg vet nesten ikke hvor jeg skal begynne.. Er begynt som smått å ha i esker det vi ikke bruker så mye.. Så lurer jeg på om jeg skal pakke mer, og så bruker vi f.eks. plastbestikk etc.. Skal flytte om en måneds tid, men er ikke noe stress å komme oss ut her vi bor, men vil jo gjerne kunne bo i den nye boligen så snart som mulig.. Og vi skal ikke flytte så langt, bare 15 min kjøring...

Familie på fire, to store og to små.. Har flytta før, men bare på den kaotiske måten der det siste som blir igjen blir blandet i div esker og jeg sliter med å pakke ut av dem igjen,,,,

Takknemlig for gode flyttetips :)

Anonymous poster hash: 49da4...4f1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mitt beste tips er å kvitte deg med alt dette du "ikke bruker så ofte" i stedet for å pakke det ned i esker. Selg det som kan selges, gi bort noe og kast resten.

Anonymous poster hash: dddf1...892

Skrevet

enig med hun andre. kast, selg & gi bort allt dere ikke bruker & begyn med bøker? de må man jo ikke ha asap & man har ofte mange av dem. ellers er jo de tingene man har i boden/loftet/kjeller en fin start. 

Skrevet

Et tips er å merke esken godt, Skriv soverom, kjøkken, stue etc på eskene så du veit ca hva som er i eskene.

jeg glemte det en gang når jeg flytta og det var et varig strev å pakke ut.... Visste jo ikke hvor noe var.

Begynn med et og ett rom, ikke pakk ned fra flere rom samtidig, mye lettere å få orden og oversikt på den måten...

Lykke til med flytting :) Flytting er slitsomt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...