Gå til innhold

3 bursdager på en mnd...!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Venter nr2 som har termin en mnd før storesøster sin fødselsdag. Hvordan ville dere gjort det ift feiring med familien? Føler det blir litt rart å invitere til familieselskap to ganger på en mnd....

 

Anonymous poster hash: 968b3...fe8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

3 pga mannen også har bursdag samme mnd, men vi pleier ikke feire oss voksene med familieselskap.

 

Anonymous poster hash: 968b3...fe8

Gjest Mine ♥ ♥ ♥
Skrevet

Mine har ei uke i mellom ;) slår sammen familieselskapene..men har selvsagt sep barnebursdager. En hel mnd i mellom hadde jeg ikke hatt peoblwmer med å lage til 2 selskaper. Er gravid med nr 3 og babyen kommer i samme mnd som mi yngste men likevel nesten 1mnd i mellom. Skal ha 1 selskap for han og 1 for de to eldste :)

Skrevet

Det syns jeg ikke.

Viktig at barna at de for hver sin bursdag synes jeg.

 

 

Anonymous poster hash: dcf10...bff

Skrevet

Våre unger har bursdag innenfor en helg, 3 stk av dem.

De får hvert sitt barneselskap og et felles familieselskap.

Blir en hektisk uke hvert år i oktober, men resten av året går vi fri :-D



Anonymous poster hash: 5cae8...456
Skrevet

Jeg og min bror har en uke i mellom. Voksenbursdag sammen. Også nå når vi er voksne:-)

Skrevet

Jeg og min bror har en uke i mellom. Voksenbursdag sammen. Også nå når vi er voksne:-)

Kan jeg spørre hvordan dere opplevde det som barn? Var det kjipt med bare en familiefeiring?

 

Anonymous poster hash: 968b3...fe8

Skrevet

Vi har 3 bursdager i løpet av 3 uker i juli/august (2 barn og far), og vi har de siste årene hatt en familiefeiring med besteforeldre, tanter/onkler og fettere/kusiner. Det er jo i ferietiden for de fleste og vanskelig å finne 3 tidspunkter som passer for alle. Derfor er det veldig greit å slå sammen, og ungene synes det er festlig. De har jo separate barnebursdager i tillegg og så finner vi alltid på noe koselig i familien på selveste dagen.

Skrevet

Har termin en dag før bursdag til storesøster, men vil feire de hver for seg. Uansett. To lørdager på rad med familiekos er jo bare hyggelig:)

 

Anonymous poster hash: 1ece7...8b4

Skrevet

Har termin en dag før bursdag til storesøster, men vil feire de hver for seg. Uansett. To lørdager på rad med familiekos er jo bare hyggelig:)

 

Anonymous poster hash: 1ece7...8b4

Mulig det er hyggelig i din familie, men i min er det heller ganske så anstrengt desverre.... 😔

 

Anonymous poster hash: 968b3...fe8

Skrevet

 

Har termin en dag før bursdag til storesøster, men vil feire de hver for seg. Uansett. To lørdager på rad med familiekos er jo bare hyggelig:)

 

Anonymous poster hash: 1ece7...8b4

Mulig det er hyggelig i din familie, men i min er det heller ganske så anstrengt desverre.... 😔

 

Anonymous poster hash: 968b3...fe8

Da må du vri på det og gjøre det koselig:)

 

Anonymous poster hash: 1ece7...8b4

Skrevet

Hos oss hadde alle 4 barna bursdag i november. Hvert vårt barneselskap, men felles familieselskap. Tenkte aldri over at det var noe problem. 



Anonymous poster hash: e3a72...6e4
Skrevet

Her er det 13dager mellom ungene i huset. De har separate bursdager. Hatt noen familieselskaper sammen, men kun når vi ikke har fått det til med to. Veldig mange i familien jobber turnus, så må se ann kabalen før vi bestemmer oss hvert år.

Har også en oldemor som har bursdag, og eldste sønn har bursdag noen dagerr etter mi ene. Han hadde flyttet ut før jeg kom inn i familien, så det har aldri vært ett problem med den bursdagen. Der kommer vi med gave, evt baker kake om han ønsker. Men må ikke vaske hus og gjøre det fint hjemme.

 

Men vi er veldig glade når januar er ferdig, for i des/jan er det 9 bursdager i nær familie. I mars/april er det 11 som har bursdag. Da har meg og min mann bursdag, men de feires ikke med selskap. Vi voksne deler og får gav i barnebursdagene vi er i, vi syns det holder med barnebursdager for ungene. Hadde alle skulle hatt selskap hadde vi ikke gjort annet, og de fleste er på min side av familien. Hadde også vært anderledes om det hadde vært m jevnt fordelt mellom min og min manns familie.

 

Men her vil ungene ha hvert sitt voksenselskap, men det går helt greit for de når de har de sammen.

 

Anonymous poster hash: 59c31...d72

Skrevet

 

Jeg og min bror har en uke i mellom. Voksenbursdag sammen. Også nå når vi er voksne:-)

Kan jeg spørre hvordan dere opplevde det som barn? Var det kjipt med bare en familiefeiring?

 

Anonymous poster hash: 968b3...fe8

 

Mener å huske at det var helt greit

Hadde sjelden feiring på dagen min eller bror sin da vi har bursdag midt på sommeren og var som regel på ferie på begge dagene.

Skrevet

Vi har to barn født i samme måned.

 

Vi har felles familiefeiring for dem. Også har de hvert sitt barneselskap.

 

Mannen har også bursdag i samme måned, men han feires ikke på samme måte.

 

Men en hektisk måned er det!!! :-)

 

Anonymous poster hash: bb0cb...f3f

Skrevet

Det er jo null problem! Hadde hatt separate feiringer. I min familie er ikke det noe stress, men det kommer jo an på om det er noe spes i familien din som gjør det vanskelig...

 

Anonymous poster hash: 9537d...d66

Skrevet

Det syns jeg ikke.

Viktig at barna at de for hver sin bursdag synes jeg.Anonymous poster hash: dcf10...bff

Usjda, eldste og yngste vår har samme dag. Hvordan takler jeg den? Hva med dem som har tvillinger?

 

Anonymous poster hash: b23a2...143

Skrevet

Tror ikke barna tar skade av å dele feiring, men så er det ikke noe stress å ha separate heller, synes jeg. Gjør det som passer dere best :)

Skrevet

Tre uker mellom søsken her. Har alltid hatt felles familiefeiring. Hverken unger eller voksne reagerer.

Men nå bor familien litt spredt og et sett besteforeldre må overnatte når de er på besøk. Derfor hadde det vært bare stress å ha to familiefeiringen.

 

Og hvorfor kan ikke søsken feire sammen?? Tvillinger gjør da det hele tiden.......

 

Anonymous poster hash: fb905...056

Skrevet

11 dager mellom 7 og 13 åringen her, de har selvfølgelig hvert sitt barneselskap, men vi har felles familieselskap. Det har vi hatt hele veien og de veit ikke om noen andre måter å gjøre det på så de synes det er helt greit :)



Anonymous poster hash: f4881...df8
Skrevet

Som familiemedlem hadde jeg vært veldig glad for at bursdagene ble feiret samtidig. Man prøver jo sitt beste å få til å komme bursdager til nieser og nevøer, men det blir veldig travelt - og en smule unødvendig - å reise avgårde i samme type selskap tre helger på rad eller noe sånt. Og fellesfest er jo kjempekoselig. Barna trenger jo ikke å læres opp til at det er sørgelig å ikke få ha separate familieselskaper? 

Skrevet

Her har 2 av ungene 3 uker imellom seg.

De er to individer med to bursdager som tilfeldigvis er litt nære. Selvfølgelig feires de hver for seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...