Gå til innhold

Ble sparket i magen og jeg er gravid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble sparket i magen av en gutt som har vært på besøk. Han er ganske sint og aggresiv og han har mange ukonntrolerte bevgelser. Det beyngte med at jeg sa til han at han måtte ikke svare moren sin sånn, for han var virkelig stygg i munnen mot henne. Jeg sa det på en veldig fin måte til han. Plutselig gikk han bort til meg og sparket meg i magen, ikke så hardt,men hardt nok til at jeg kjende det. Jeg har vært til lege og han sier at det ikke er noe å beymre seg for.

Men likevel så er jeg engstelig for dette, om det går bra. Og jeg er virkelig engstelig for denne gutten, hva han kan finne å gjøre på neste gang er på besøk.

Hva er lurt å gjøre nå?

Anonymous poster hash: cd0ab...239
Videoannonse
Annonse
Skrevet

I ditt tilfelle tror jeg det kan være lurt å sette seg ned å puste litt. Slapp av kvinnfolk!

Anonymous poster hash: 2c65f...191

Skrevet

Du bestemme vel sjøl ken du vil ha på besøk?

Anonymous poster hash: c1003...44c

Skrevet

Hadde ikke hatt han på besøk igjen.... 

Skrevet

Det går kok helt greit. Lege har sett på deg, og det er nok ikke stort mer du kan gjøre. Men du får stole på legen :)

Hva sa moren til denne gutten da???

Anonymous poster hash: e39f9...11a

Skrevet

Det går kok helt greit. Lege har sett på deg, og det er nok ikke stort mer du kan gjøre. Men du får stole på legen :)

Hva sa moren til denne gutten da???

Anonymous poster hash: e39f9...11a

Hun ble rasende og beyngte å kjefte på han. Faren og kjeftet han huden full. Jeg gikk inn etterpå for jeg greide ikke mer.

Skrevet

Hvor langt i graviditeten er du kommet?

Anonymous poster hash: 63b73...d6a

Skrevet

Min sønn på 2 1/2 år har tatt fart og hoppet på magen min noen få ganger i graviditeten, mens vi har ligget i senga, dette før han forsto at jeg hadde baby i magen. Han har også på natta sparket meg med helen i magen, når han har sovet sammen med oss.
I forrige svangerskap ramlet jeg ned en trapp og slo meg skikkelig, ramlet forover i skogen, samt bakover på en parkeringsplass.
Det gikk helt fint. Det skal mye til før barnet blir skadet, da barnet er pakket godt inn inni magen.
Hadde det vært vold fra en voksen person hadde det kunnet være ille.

Skrevet

Det er sikkert ok siden du har vært hos lege. Legen vet bedre enn DiB i de aller fleste medisinske spørsmål.. Men du bør kanskje holde deg unna om du er redd for gutten? Dessuten, hvis du griper inn der guttens mamma burde grepet inn selv underminerer du henne og sier indirekte til.gutten at hans mor ikke har egen stemme som han skal bry seg om.

Skrevet

Hvor langt i graviditeten er du kommet?Anonymous poster hash: 63b73...d6a

Jeg er kommet i åttende måned nå. Jeg tror ikke jeg har lyst til å være nær han gutten igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...