Gå til innhold

Spørsmål til dere som lever i åpne forhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer å la mannen få lov å ha ONS utenfor ekteskapet. Ikke fast elskerinne eller kjæreste på si, men tilfeldig sex i ny og ne. Med forbud mot å ha sex med dem han er betatt av eller noe langvarige greier med ei og samme dame.

Bakgrunnen for at jeg vurderer å la ham ha sex på si, er at vi ikke lenger har sex hjemme, og han som mannfolk flest blir frustrert. Hvilke føringer har dere som har lov å ha sex med andre, og hvordan fungerer dette?

P.S. Her blir det eventuelt kun tillatt for ham å ha elskerinne, jeg hadde aldri klart å ha meg med andre når jeg er i fast forhold.

Anonymous poster hash: 9640d...b62
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva om hun blir gravid eller du får kjønnsykdommer? Vil du takle eventuelle konsekvenser av at mannen har tilfeldig sex?

Anonymous poster hash: 554e3...57a
Skrevet

Hva om hun blir gravid eller du får kjønnsykdommer? Vil du takle eventuelle konsekvenser av at mannen har tilfeldig sex?

Anonymous poster hash: 554e3...57a

Selvfølgelig blir det krevet kondom. Å bli gravid med riktig bruk av kondom er ikke veldig lett akkurat. Og ja, jeg kommer nok til å kunne leve med konsekvensene. Det at jeg eventuelt tillater mannen å ha sex på si betyr jo ikke at han kommer til å benytte seg av sjansen, men at han har mulighet til det når han trenger sex og ikke får det hjemme. Sist gang vi hadde tørkeperiode på over 1 år endte det med utroskap og forelskelse fra hans side, synes det er lettere hvis han gjør det fordi det er lov, med ei tilfeldig dame, enn å treffe gamlekjæresten, utvikle følelser og ha forhold på si som hele bygda vet om :)

Skrevet

Men. Koffor ha sextørke?? E da ikkje bedre å finna meir sammen? Og ja. Ha sex??

Anonymous poster hash: 3e83f...5e0

Skrevet

Hei kjære HI :)
Jeg er ikke i et åpent forhold selv, men tenkte dette når jeg leste innlegget ditt:

- Er dette noe han har ytret ønske om selv? Og er det lov å spør hvorfor dere ikke har sex? :)

- Tenker også det samme som #2, hva om hun blir gravid/har kjønnsykdommer? Kondomer kan sprekke, han kan glemme det eller droppe det "bare for denne gangen" osv. Mye av det som skjer innenfor de fire veggene har du ingen kontroll på når du først har latt ham gå ut og finne seg noe. Kanskje han drikker når han er på jakt, og da vet man aldri :)

- Og vil du takle det selv at du vet at "nå er han ute og puler en annen" eller er du en sjalu type?

- Vil du ikke heller finne deg en mann som vil ha deg seksuelt? Sex er jo en stor del i et forhold, mener jeg :) Nå vet ikke jeg din historie, men...

Regner med at du har tenkt godt gjennom dette med åpent forhold, og håper du velger det du føler er best slik at du ikke blir ulykkelig over ditt eget valg senere :) Det var ikke meningen å virke "bedrevitende" eller noe, men kom bare med mine tanker :)

Håper det ordner seg, ser du skriver at dere har hatt en tørkeperiode før som ikke gikk så bra.. Men husk å tenke på deg selv også <3

Anonymous poster hash: aca34...e61
Skrevet

Fordi det er han som ikke vil ha sex med meg, uansett hva jeg gjør

Skrevet

Han vil ikke ha sex med deg også skal du la han pule rundt??? Her er det noe som skurrer spør du meg. Kanskje på tide å revurdere hele forholdet?

Skrevet

Hadde jeg vaert deg hadde jeg hivd denne mannen ut og funnet en som elsker deg og som tenner paa deg, og ikke alle andre.

Stor klem.

Anonymous poster hash: ec6d2...137
Skrevet

Men. Koffor ha sextørke?? E da ikkje bedre å finna meir sammen? Og ja. Ha sex??Anonymous poster hash: 3e83f...5e0

Fordi det er han som ikke vil ha sex med meg, uansett hva jeg gjørAnonymous poster hash: 9640d...b62

Jeg kan til en viss grad forstå det dersom det er du som ikke vil ha sex, men når det er han som ikke vil ha med DEG så syns jeg han kan ryke og reise. Du fortjener bedre!

Anonymous poster hash: f1281...6fe

Skrevet

Fordi det er han som ikke vil ha sex med meg, uansett hva jeg gjør

Han vil ikke ha sex med deg men han blir frustrert pga mangelen på sex?????

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...