Anonym bruker Skrevet 25. mai 2014 #1 Skrevet 25. mai 2014 Bankbrikken min er som sunket i jorden og har vært det noen dager. Sist vi så den lå den på bordet på kjellerstua (ja, kjempesmart). 3åringen har hjulpet til med litt rydding, så mye mulig hun har lagt den et lurt sted. Evt at jeg har gjemt den godt selv... Uansett så har jeg behov for den. Både jeg, mannen og de to eldste ungene har lett i hele huset uten at vi har sett snurten av den. Så derfor er dette mitt siste håp før jeg evt må bestille ny i morgen. Så da lurer jeg på om noen her kan ha tips til gode gjemmesteder for slike småting? Anonymous poster hash: 45b30...9e3
Subwoofer Skrevet 25. mai 2014 #2 Skrevet 25. mai 2014 Jeg bruker å finne min bankbrikke i kjøkkenskuffene, lekekassen, i sofaen, under sofaen, en gang fant jeg den i kjøleskapet..
Følelsesvims Skrevet 25. mai 2014 #3 Skrevet 25. mai 2014 Fryseren, kjøleskap, skuffer barna kan komme til, under tepper, i sofa/stoler.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2014 #4 Skrevet 25. mai 2014 Vet ikke hvor jeg skal anbefale at dere leter, men vil bare tipse om Bank-ID på mobil. Det er utrolig mye enklere Anonymous poster hash: 327b9...9e9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå