Gå til innhold

Skal visst bruke 80 A i bh-str

Anbefalte innlegg

Skrevet

Målte igår, har tydeligvis alltid brukt feil str. Er ikke A-cup regnet som veldig små pupper?! har alltid sett på mine som relativt "store" og alltid kjøpt C-cup :P 

Anonymous poster hash: a03af...812
Videoannonse
Annonse
Skrevet

80a er like stor som 70c ;-)

Skrevet

80a vil tilseie like store puppar som 70c. Går ein opp ein storleik rundt må ein ned på cup for at bh skal passe.

Skrevet

Åja, har aldri skjønt meg på bh-str!!

Anonymous poster hash: a03af...812
Skrevet

Er ikke 70-75-80 ect omkretsen rund da? Mens a-b-c ect er cup,altså brystets størrelse?

Anonymous poster hash: 02aac...ac8

Skrevet

Er ikke 70-75-80 ect omkretsen rund da? Mens a-b-c ect er cup,altså brystets størrelse?

Anonymous poster hash: 02aac...ac8

Cupstr fortel differansen mellom omkretsen målt under puppane og midt på.
Skrevet

Dette fikk heller ikke jeg med meg før nå nylig. Så de første bh'ene etter sistemann ble kjøpt i 80b og jeg trodde at puppene mine hadde blitt mindre ;-) så prøvde jeg tilfeldigvis 80a og de satt som støpt :D leste rett etterpå dette med at man måtte ned i cupstr hvis man gikk opp i omkrets.

Anonymous poster hash: ca8a1...a14

Skrevet

Men på triny og susanna var det ei som sa at hun hadde 80 a eller b trodde hunselv, mens bh eksperten sa 75 K............

men derso det er slik at opp i rundt bet ned i cup, må no ha 90 a jeg da...........og det finnes jo ikke engang.

JEg er stor rundt og får umiddelnart enda flere valker påryggen hbis den er for stram................

Anonymous poster hash: b59ac...0e7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...