Gå til innhold

Er dette forholdet dømt?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gift og har ett barn med mannen. Siden jeg fikk minsten, så har det vært helt dødt fra min siden ang hva kjærlighet, kos og klem til partneren min. Takler ikke at han tar på meg, kysser meg eller gir meg en klem. Stivner helt!!

 

Han er snill, god og hjelper til hjemme - så det er ikke det det står på. Jobber fullt gjør han også.

 

Bør kanskje si at jeg en gang var forrykende forelsket i han, og hadde et fyrverkeri av sex, gjerne 5 ganger i døgnet :D

 

Men nå......sex meget sjeldent.

 

Huff, ikke lett dette her. Noen tips som dere kloke damer har på lager?



Anonymous poster hash: 24ea4...827
Videoannonse
Annonse
Skrevet

 

Jeg er gift og har ett barn med mannen. Siden jeg fikk minsten, så har det vært helt dødt fra min siden ang hva kjærlighet, kos og klem til partneren min. Takler ikke at han tar på meg, kysser meg eller gir meg en klem. Stivner helt!!

 

Han er snill, god og hjelper til hjemme - så det er ikke det det står på. Jobber fullt gjør han også.

 

Bør kanskje si at jeg en gang var forrykende forelsket i han, og hadde et fyrverkeri av sex, gjerne 5 ganger i døgnet :D

 

Men nå......sex meget sjeldent.

 

Huff, ikke lett dette her. Noen tips som dere kloke damer har på lager?

 

Anonymous poster hash: 24ea4...827

 

 

Sliter med det samme, vi fikk barn sammen for to mnd siden. Og vi har ikke engang vært sammen mer enn 1,5 år! Har imgen tips, men håper det ordner seg for deg. 

 

Anonymous poster hash: e16c9...256

Skrevet

Vi har bare vært sammen i 4 år. Skal ikke være mulig dette her. Håper dere finner ut av det også. :)



Anonymous poster hash: 24ea4...827
Skrevet

Helt normalt :) det pleier å gå seg til altså, men noen ganger krever det en ekstra innsats for å komme i humør.

Skrevet

Så det er sagt, så er det sjeldent at vi krangler. Men er nok jeg som bare er sliten og har lagt følelser på is. Vil jo være forelsket :D



Anonymous poster hash: 24ea4...827
Skrevet

Hvor gammel er barnet?

 

Mange kvinner opplever at de får nok nærhet og kos når det er et spedbarn i hus, og at det dermed blir slitsomt å kose og klemme på enda ett menneske. Spedbarnstiden er jo en unntakstilstand, så med mindre det er mer graverende faktorer inne i bilde, ville jeg ikke avskrevet forholdet før dere har fått hverdagen på plass igjen.

Skrevet

2 år. Men har vært lange to år med sykehus, innleggelser og andre prøvelser .



Anonymous poster hash: 24ea4...827
Skrevet

Bruker du prevensjon med hormoner i? Det kan tulle med litt av hvert i kroppen. Det er min erfaring i hvert fall 😐

Skrevet

Nei, bruker ingeting siden jeg ikke kan få flere barn. Mulig det kan ha noe med stoffskifte å gjøre? Ustabilt om dagen og slettes ikke i humør :(



Anonymous poster hash: 24ea4...827

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...