Anonym bruker Skrevet 25. mai 2014 #1 Skrevet 25. mai 2014 Altså, jeg leste her forleden at grunnen til at de tjener penger på bloggen son er forde vi klikker oss inn der. Ja men det må da være feil? HVORDAN tjener ff på at jeg tilfeldigvis klikker meg inn på bloggen hennes? HVEM gir henne penger for det? Jeg skjønner jo at div firma gir henne penger for at hun skal annonsere for dem og slik, men jeg skjønner ikke at hun skal tjene forde jeg klikker meg inn. Nå har jeg lært at all den anonsen som ligger runt bloggen hennes, den skal man IKKE klikke på, for da tjener hun. Så jeg gidder ikke å klikke på noe for at hun som i fjor fik 2.2 milioner inn på kontoen sin skal få enda mer. Men, seriøst, tok vedkommende som opplyste meg om at ff tjener penger på at jeg er innom å leser? Og i så fallHVEM betaler henne de pengene?? Anonymous poster hash: d879f...3b7
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2014 #2 Skrevet 25. mai 2014 Tror alle annonsørene betaler henne for hver av dem som klikker seg inn på bloggen hennes. Man må ikke nødvendigvis gå inn på en annonsa for at hun skal tjene noe på det. Har en bekjent som blogger, og hun lokker alle til å gå inn på bloggen sin i et kjør. Anonymous poster hash: b1e56...a0d
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2014 #3 Skrevet 25. mai 2014 Det er jo ikke bokstavelig talt når du klikker deg inn, men hun kan kreve mer betaling for annonsene sine (eller såkalte blogginnlegg;)) ut fra hvor mange visninger hun har pr dag. Altså en blogger som har 10 000 visninger pr dag kan prise annonsene sine mye høyere enn en som har 1000 pr dag. Anonymous poster hash: dacd1...69c
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2014 #4 Skrevet 25. mai 2014 En populær blogg med mange lesere har ofte mange firmaer som reklamerer på sidene demmes. Som du ser på ff sin blogg så har hun en ramme med reklame rundt hele bloggen og det varierer hva det reklameres for der. Hun får penger for dette. I tillegg får hun penger for hver gang du klikker på reklamen, noe hun linker til. Hvis hun åpner sminkepungen sin og forteller hva hun bruker og hvor du får kjøpt det, så får hun penger til det. Anonymous poster hash: e2e96...093
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2014 #5 Skrevet 25. mai 2014 Det er jo ikke bokstavelig talt når du klikker deg inn, men hun kan kreve mer betaling for annonsene sine (eller såkalte blogginnlegg;)) ut fra hvor mange visninger hun har pr dag. Altså en blogger som har 10 000 visninger pr dag kan prise annonsene sine mye høyere enn en som har 1000 pr dag. Anonymous poster hash: dacd1...69c Ja:) Dette stemmer også. Annonsørene er villige til å betale flesk for bloggere som er størst på landsbasis. De sponser bloggere med flest følgene, da de vet at alle leserne får med seg reklamen. Anonymous poster hash: b1e56...a0d
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2014 #6 Skrevet 25. mai 2014 Jo flere seere hun har jo dyrere er det for annonsørene å annonserer på bloggen hennes, tenker da på annonsene rundt det hun selv skriver. Jo flere seere hun har jo mer kan hun kreve for å skrive om et sponset produkt. Når noen gir henne et par solbriller og ber henne skrive pent om dem tar hun betalt for å gjøre det, opptil flere tusen kroner faktisk. Så oppgir hun verdien på solbrillene hun fikk og prisen hun tok for å skrive om dem til skattemyndingheten og skatter for hele den summen. De som annonserer på bloggen hennes betaler henne hver gang vi klikker på reklamen på siden hennes. Når du trykker på hennes linker til f.eks Nelly eller andre sider ser jo de det på nelly at vi besøker den siden fra fotballfrue sin link og betaler fotballfruen for hvert gang det skjer. Anonymous poster hash: b183d...c91
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå